Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Problem z Paliwem

(1/3) > >>

G@briel:
Mam maly problem... jak probuje zapalic swojego xj40 Sovereign z 91 silnik nie dostaje paliwa. Probowalem juz sluchac przy wlewie paliwa podczas gdy ktos wlacza zaplon, i slychac takie zasysanie jak wlacza sie na chwilke pompa, wiec chyba nie jest spalona.

Gdy odkrece rurke od benzyny przy listwie wtryskowej jest tam zupelnie sucho, i gdy wlaczam zaplon nic nie wylatuje.

Za to gdy zostawie samochod na pol godziny i odkrece rurke jeszcze raz, to paliwo jest pod cisnieniem i zaczyna wyplywac. W tym momencie mozna zapalic silnik, ale tylko na kilka sekund az paliwo w rurce sie nie zuzyje i zgasnie, bo wiecej nie doplywa.

Czy mozliwe jest ze zatkal sie jakis filtr, lub rurka jest zapchana? Gdzie nalezy szukac filtra (filtrow?).

Pozdrawiam :-)

M³odyKot:
XJ40 1991 r. 4.0 l

Wydaje mi się że mam podobny problem. Przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, silnik zapala na 2 sekundy i gaśnie.
Help! Please somebody HELP...

Co to może być?

dzks, Tsu  :-thank

jarek-jerryjag:
podstawa do znalezienia przyczyny nie zapalania jest czujnik paliwa
 mozna go zrobić samemu co juz pisałem najlepiej uzyc maly przewód z wczesnych V12 (do 1991 roku)
 gwint jest taki sam jak w xj40.

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?action=dlattach;topic=3290.0;attach=2608;image
 
po podlaczeniu bedzie wiadomo dlaczego nie pali za male cisnienie ,czy regulator puszcza , albo zawor przy pompie jest otwarty.

M³odyKot:
A jeszcze jedno pytanko. Czy bardziej to wezwać mechanika, czy elektryka? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów, ale może wiecie, akurat diagnoza jest oczywista?

EMIL:
FILTR MASZ POD SPODEM AUTA STYLU GDZIE JEST TYLNIE KOLO MIALEM TEN SAM PROBLEM I MYSLALEM ZE POMPA PALIWOWA KUPILEM NOWA ZA KTURA MALO NIE ZAPLACILEM BO WSZYSTKIE CZESCI JAKIE KUPUJE DO KOTA TO W SERWISIE JAGUARA W SUMIE NIEWIELE NIM JEZDZE BO DO JAZDY NA CODZIEN MAM INNY SAMOCHÓD PO TRZECH DNIACH JAK CHCIALEM MONTOWAC POMPE OKAZALO SIE ZE ZAPALIL MUSIALA BYC WODA W BENZYNIE SPRAWDZ NAJPIERW UKLAD PALIWOWY

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej