Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Jaguar XF 3.0 czy 2.2 D
Janek:
Jedyny plus 2.2 nad 3.0 to cena. Choć patrząc z drugiej strony to i wada, bo 3.0 bardzo wolno tanieją. W Xf-ie 3.0 '10 zrobiłem 70kkm a w 3.0 S '12 polift 50kkm. Jeden z lepszych diesli ever. Kultura pracy, wyciszenie, rozkład mocy jak i sama moc bez konkurencji. Dodatkowo 3.0 pięknie się remapuje. Spalanie wychodzi podobne a w szybkiej trasie (160km/h++) wręcz 3.0 jest bardziej ekonomiczne.
Poza tym umówmy sie, 5.2 do setki po remapie i spalanie na poziomie 9l/100km (średnio całościowo) nie uzyskasz czterocylindrowcu.
Luckyy:
Wybór 2.2 jest zdecydowanie większy ale ładnego 3.0 za 25000euro też można trafić.
Zrobiłeś przebiegi 50-70kkm więc pewnie poza wymianą oleju nic więcej nie było trzeba robić :)
Rozrząd do wymiany jest dopiero po 10 latach lub 182kkm i jego koszt w ASO razem z przeglądem to 6100 pln.
milet:
Taaak... 3.0 piękny, póki działa... Ale jak już padnie, to kieszeń potrafi wydrenować!
Bolo004:
:-za...najlepsze wrazenie robi na mnie silnik 3.0 275 KM...i taki moge z czystym sumieniem polecic...powodzenia...
Luckyy:
--- Cytat: milet w Luty 25, 2018, 21:03:29 pm ---Taaak... 3.0 piękny, póki działa... Ale jak już padnie, to kieszeń potrafi wydrenować!
--- Koniec cytatu ---
Jakieś konkretne usterki masz na myśli, które dotyczą 3.0 montowanego w XF?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej