Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Jaguar Sovereign 1987 roku
konrad89:
Witam wszystkich proszę was o pomoc i doradzenie mi co mam robić.Mam Jaguara Sovereign 3.6 z 1987 roku i bardzo chciałbym w przyszłości zrobić z niego samochód zabytkowy mój problem polega że mam nie za bardzo sprawne amortyzatory tylne są to amortyzatory hydrauliczno-pneumatyczne nivomat i czytałem trochę na forum że one są bardzo drogie ale to nie ważne, czytałem również że można kupić zwykłe amortyzatory i one są już trochę tańsze i związku z tym czy jak pózniej będę chciał zrobić z niego zabytek to czy mogę mieć te zwykłe amortyzatory czy muszą być nivomat bo czytałem że w autach zabytkowych muszą być części oryginalne.Myślałem może aby kupić drugiego takiego samego jaguara może anglika i przełożyć amortyzatory a drugiego dlatego że jeszcze potrzebuję parę części do mojego jaguara takie jak klamki światła itp proszę was o doradzenie mi co mam zrobić pozdrawiam
optre:
Nie wiem czy z przeróbka zarejstrujesz jako zabytek, ale tak czy siak warto miec nivo, teraz kwestia pienięzna, nivo jest drogie, ale ja bym zostawił. sam mam przeróbke, ale taki już kupiłem, kiedyś przerobie z powrotem na nivomaty.
kogutki:
to wszystko zalezy od kolega ktory bede robil przeglad. nie jest okreslony, ze auto zabytkowy musi
byc w 100 proc orygynal, tylko wiekszosc a to bez definicji. podobno jest w kraju zabytkowa IIa
seria z silnikiem v8, ja bym rozmawial z panem od przegladow, najprawdopodobny on sie bedzie
znal na zawieszenie w jagach wiec moze on to nawet nie zauwaza...
magic:
Żeby zarejestrować auto jako zabytek musi ono składać się z 70% oyginalnych części
magic:
aaa i musi mieć też minimum 25 lat
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej