Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

uszczelka pod głowicą

<< < (2/2)

piotrorlowski:
mój w taką pogodę dymi jak lokomotywa, a płyn mi nie ucieka, więc spokojnie z tą uszczelką.

Alef Zero:
Niestety , tester potwierdził zawartość CO2, nawet widać bąbelki.
Więc czeka mnie wymiana uszczelek. Z częściami nie będzie problemu, wszystko mają w V12.
Mam do Was dodatkowe pytanka:
1. Czy robić przy okazji rozrząd ? Niby jest wieczny, ale .... A może ślizgi warto wymienić ? Proszę o rady.
2. Dodatkowo przestał mi grzać od strony kierowcy, dmucha tylko zimne, po stronie pasażera leci ciepłe. Pewnie syf w płynie coś zakleił ( elektrozawór , czy co tam jest ) ? Co sprawdzić ? Jak się do tego zabrać ?

promotion:
ja miałem identyczny problem z nadmuchem , niestety skończyło się naprawą nagrzewnicy .co pociągnęło za sobą  wysokie koszty ze względu na robociznę .

Kacper21:
Ja z układu chłodzenia co chwilę mam jakiś wyciek, sprawdź przewody chłodzące skrzynię bo tam są takie elastyczne łączenia które parcieją i to cieknie z czasem, ja nawet tego przewodu nie wymieniłem tylko te łączenia mi zamienili na takie które już nie sparcieją

kwaku85:
Jeśli masz co chwila wycieki z układu chłodzenia to zrób sobie test na CO2. Ciśnienie w układzie chłodzenia jest takie, że palcem pozatykasz przewody i wytrzyma. Jeśli zaczyna wyrzucać płyn i uszkadzać przewody/złączki itp to znaczy że pojawia się ciśnienie w układzie. A ciśnienie w układzie pojawia się w zasadzie tylko w przypadku przedostawania się do niego spalin lub jeżdżeniu na wodzie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej