Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Czujniki ciśnienia w oponach

<< < (2/3) > >>

kamis:
Chciałbym odkopać tego posta, aby zadać konkretne pytanie, otóż konkretnie w jakiej wersji SDD to działa, jakiej funkcji trzeba użyć i dla jakich auto opcja jest dostępna (w szczególności czy działa z XF 2008)?

ajtotal:
w menu zastrzeżonym (engineer mode- żółty kluczyk) pojawi się możliwość edycji ustawień samochodu (car configuration management). Jest to bardzo długa lista pozycji z możliwością zmian wartości parametrów. W normalnym nieinżynierskim trybie te parametry nie są edytowalne i są podświetlone na szaro oraz chyba nawet nie wszystkie są widoczne. W trybie engineer te parametry są już podświetlone na biało i można zmieniać ich wartości. Na tej liście znajdują się również edytowalne parametry dotyczące TPMS. Po podłączeniu i inicjalizacji każdy SDD rozpozna Jaguara i jego konfiguracje zatem jeżeli samochód jest wyposażony w tpms to sdd będzie to widział (jeżeli sdd działa w trybie offline to moi zdaniem lepiej by auto było starsze od wersji sdd a nie odwrotnie). Doradzam jednak rozwagę przy wchodzeniu do menu inżynierskiego, no już na pewno do opcji security czyli kodowania kluczyków. Tam środowisko jest nieintuicyjne, interfejs i literki są male, mało czytelne i łatwo cos przestawić a potem nikt nie będzie pamiętał gdzie i jak to było... Na szczęście system pyta czy na pewno dokonać zmian itd.

xsnailx:
no i w dwoch miejscach trzeba to zmienic na not fitted, ale da sie to zrobic sdd w wersji offline.  niestety jest to nie intuicyjne i bez zasilacza podtrzymujacego nawet nie ma co otym myslec.

generator kodu inzynierskiego za free jest tu : https : / / vehcom . com / jlr / access-code / (usunac spacje)

ajtotal:
Minimum 30-to amperowy charger zaleca Jaguar i tyle na podtrzymaniu powinno być zapasu. Zwykła ładowarka nie pomoże. Prąd ciągnie strasznie przy tych operacjach (widać na amperomierzu w chargerze) a do tego sdd sprawdzi czy napiecie akumulatora jest prawidłowe i nie rozpocznie co trudniejszych nieodwracalnych operacji przy nieprawidłowym napięciu.

macslad:
Witam, ja z takim zapytaniem. Mając dwa komplety kół lato/zima oba z czujnikami, żeby wszystko działało OK to trzeba po każdej zmianie przeprogramowywać TPMS?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej