Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
XJ40 93-94 Klamki zewnętrzne - czy jest moźliwa naprawa?
chris1796:
Witajcie,
Klamka zewnętrzna od drzwi kierowcy nie działa. Jeszcze nie rozkręcałem. Zamek na klucz fordowski. Pytanie, czy da radę naprawić? Czy szukać innej? Pytam, gdyż na szybko to za dużego wyboru na portalach nie ma (w sumie to cała jedna). Gdzieś ktoś w wątku pisał o możliwej naprawie. Pewnie jak rozbiorę to wówczas będę wiedział czy się da naprawić czy nie.
pozdrawiam
Krzysztof
jarek-jerryjag:
Klamki przed fordowskimi kluczami 1986-1989 mozna było reperować chociaż to tez problem . W twojej klamce najczęściej odpada dzwignia- pęka . Jest to metal ciężki do spawania . . Na ebay chodzą takie klamki używane po około 50 dolców +- . Może warto poszukać z angklików bo w anglikach te klamki sa mniej używane niz w autach z lewej strony kierownicą. Zamek cały cylinder łatwo wymienić.
katar83:
Sam bylbym ciekawy czy daloby sie je pospawac TIGiem. Kiedys na jag-lovers ktos je lutowal z calkiem dobrym skutkiem niby, jakims specjalnym stopem do low-temp alloy 'welding'. Pozatym skoro sie zlamala to znaczy ze zamki masz do porzadnego przesmarowania.
Demo:
Klamki chodza po 200zl za sztuke, sa tez zestawy naprawcze do klamki i rowniez kosztuja 200zl, moja pierwsza naprawa po zakupie jaga byla wymiana klamki od strony kierowcy, cylinderek przelozylem do nowej.
chris1796:
Dziękować. Demo jakie zestawy naprawcze masz na myśli? Ja klamkę znalazłem za 300.
W przyszłym tygodniu rozbiorę i zobaczę co się da zrobić. Siedzę w obróbce stali (spawanie ciecie frezowanie itp) więc może coś wymyślę. Demo jak możesz zalinkuj zestaw naprawczy , ciekawy jestem co to jest
Zamki mam raczej ok, ta klamka od początku z oporem działała.
Pozdrawiam Was
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej