Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Remont silnika
Yoohas:
Jak się składało stary silnik od Forda Anglia to mimo moczenia sznurka długo w oleju i poprawnym montażu zawsze trochę się pociło.
Ale skoro w XK to takie koszty to nie ma co w ogóle próbować.
dred:
--- Cytat: Generał Lee w Wrzesień 23, 2017, 21:46:00 pm ---Wymiana panewek? Myślę, że można to zrobić bez szlifu wału (we współczesnych silnikach się tak przecież robi),
--- Koniec cytatu ---
To czy można wymienić panewki bez szlifu czy nie to zależy nie od tego czy auto jest współczesne czy też nie, tylko od tego jak wygląda wał i jakie ma wymiary.
Genera³ Lee:
No ja rozumiem. Chodziło mi o to, że jeśli wał jest w dobrym stanie to nie trzeba go szlifować przy wymianie panewek.
Yoohas:
Ale przynajmniej go przepolerować dla przyzwoitości warto ;)
jarek-jerryjag:
--- Cytat: Yoohas w Wrzesień 24, 2017, 09:26:02 am ---W wielu przypadkach sznurek da się zastąpić współczesnym uszczelniaczem. Jak jest w serii XK?
--- Koniec cytatu ---
jest pare firm ktore robią te "nowe" uszczelnacze . Jedyny problem ze trzeba pzrerobic wał i kupic ten kit z uszcelniaczami+ cena to 50X tyle co sznurek. Mozna.
tutaj Terry mówi o tym uszcelniaczu .
Ten gośc to Guru od Jagów aktualnie sprzedał swój biznes po smierci syna firmie Engel z Michigen
Popatrzcie na ten filn jak super pomalowany jest silnik od srodka . czy wiecie dlaczego?
https://www.youtube.com/watch?v=9wCyaUV7maw
Ja nigdy nie mialem problewmu ze sznurkami ( moze tylko z tymi białymi bo zabierały wiecej czasu na dopasowanie ciagle trzeba było pryskać je grafitem .
W tych starych silnikach jak i we wczesniejszych xjs były sznurki . One są niezawodne jednak tzreba je dobrze wpasować Uzywając fabrycznych nrzędzi.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej