Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Remont silnika

<< < (5/6) > >>

Yoohas:
Jak się składało stary silnik od Forda Anglia to mimo moczenia sznurka długo w oleju i poprawnym montażu zawsze trochę się pociło.

Ale skoro w XK to takie koszty to nie ma co w ogóle próbować.

dred:

--- Cytat: Generał Lee w Wrzesień 23, 2017, 21:46:00 pm ---Wymiana panewek? Myślę, że można to zrobić bez szlifu wału (we współczesnych silnikach się tak przecież robi),
--- Koniec cytatu ---


To czy można wymienić panewki bez szlifu czy nie to zależy nie od tego czy auto jest współczesne czy też nie, tylko od tego jak wygląda wał i jakie ma wymiary.

Genera³ Lee:
No ja rozumiem. Chodziło mi o to, że jeśli wał jest w dobrym stanie to nie trzeba go szlifować przy wymianie panewek.

Yoohas:
Ale przynajmniej go przepolerować dla przyzwoitości warto ;)

jarek-jerryjag:

--- Cytat: Yoohas w Wrzesień 24, 2017, 09:26:02 am ---W wielu przypadkach sznurek da się zastąpić współczesnym uszczelniaczem. Jak jest w serii XK?

--- Koniec cytatu ---
  jest pare firm  ktore robią  te "nowe" uszczelnacze . Jedyny problem ze trzeba pzrerobic wał i kupic ten kit z uszcelniaczami+  cena to  50X tyle co sznurek. Mozna.
 tutaj Terry mówi o tym uszcelniaczu .
 Ten gośc to Guru  od  Jagów  aktualnie sprzedał swój biznes po smierci syna firmie Engel  z Michigen
 Popatrzcie na  ten filn  jak  super pomalowany jest  silnik od srodka   . czy wiecie dlaczego?
  https://www.youtube.com/watch?v=9wCyaUV7maw
 Ja nigdy nie mialem problewmu ze sznurkami   ( moze tylko z tymi białymi  bo zabierały wiecej czasu na dopasowanie  ciagle  trzeba było pryskać je grafitem .
 
 W tych starych silnikach jak i we wczesniejszych xjs  były sznurki . One są niezawodne  jednak tzreba je dobrze wpasować Uzywając  fabrycznych nrzędzi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej