Ok, widzę, że źle napisałem, bo nadal za mało wiem o marce i o moim egzemplarzu. Przepraszam za zamieszanie i wyjaśniam.
Ja mam dwudrzwiowe XJ Coupe (przerobiony na cabrio, ale to bez znaczenia), z 1977 roku. Wrzuciłem zdjęcia do galerii. Czyli - jak rozumiem - seria 2.
Natomiast silnik był wymieniony i jest to R6 z wtryskiem. Jeśli się dobrze orientuję to pierwsze R6 z wtryskiem pojawiły się dopiero w 1978 roku i były montowane w XJ seria 3. Dlatego też części zamiennych do tego silnika szukam dla serii 3.
Mam papierowy katalog SNG Barrat, stamtąd pochodzi ten fragment o cewkach.
Filmik o sprawdzaniu cewek obejrzałem, ale niewiele mi to dało w kwestii wyboru właściwej cewki.
Jeśli coś źle napisałem to chętnie uzupełnię wiedzę. Jeśli mogę coś jeszcze sprawdzić w samochodzie to dajcie znać.