Wiec tak, wymieniłem amortyzatory,końcówki wszystkie tuleje (poliuretan) a wciąż z lewego tylnego koła dochodzą stuki. Ktoś ma jakieś pomysły? Byłem ba stacji diagnostycznej i stwierdzili ze nigdzie nie ma żadnego luzu.
Teraz sprawa alternatora otóż wymienili mi wczoraj regulator napięcia oraz szczotki gdy auto odpali sie po nocy kontrolka sie nie zapala natomiast gdy auto sie rozgrzeje (do połowy skali) kontrolka wyskakuje ponownie i żadne gaszenie silnika nie pomaga . Patrzyłem już czy gdy włączę lub wyłącze klime to jest jakaś różnica lecz jej nie ma. Ładowanie sprawdzałem 14,2-14,5 po włączeniu klimy, podgrzewania szyb spada 13,2-13,7
Lubelscy fachowcy twierdzą , ze szczotki musza sie ułożyć lecz nie bardzo chce mi sie w to wierzyć...
Wiem ze temat alternatora był poruszany wiele razy lecz za chwile czeka mnie trasa 3 tys km i nie chce aby jaguś świrowal.