Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, check świeci.
Driv3rrrr:
Z tego co kojarze to jest jeden czujnik. Skoro ten wypiales i wywalilo restricted wraz z kontrolka i wskaznikiem to jeden czujnik daje dane na ECU i licznik
gelu1:
Czyli wychodziło by że jeśli jest jeden czujnik to coś jest nie tak ze sterownikiem silnika. Kabelki przerwane bym wykluczył bo po odpięciu kostki reaguje i wskaźnik też działa. Dobry trop objąłem?
sobrus:
A może po prostu czujnik jest uszkodzony i daje złe wskazania.
Nie na tyle złe żeby włączył się tryb awaryjny, ale złe.
0C czy nawet -40C to w zimie w sumie nic dziwnego, ale nie powinno się pokazywać teraz.
A czy wskazówka podczas pracy silnika idzie na środek? czy zawsze leży?
gelu1:
Wskazówka właśnie idzie na środek i tam się zatrzymuje. Dla pewności podmienię ten czujnik 40zł można zaryzykować. Wychodziło by na to że idzie sygnał z czujnika na wskaźnik natomiast na komputer już nie. Ale znowu po odpięciu czujnika komputer odcina obroty przy 3 tysiącach-zgłupiałem :)
sobrus:
No to trochę dziwne, bo wskazówka pokazuje co innego niż pokazuje ECU.
Zegary są połączone z ECU więc informacja o temperaturze powinna być na obu tych modułach jednakowa i ta sama która wychodzi na ELMie ( zwłaszcza jeżeli nie ma innego czujnika ).
Wymień czujnik, jeśli to nie pomoże to faktycznie może to coś z ECU :(
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej