po wystawieniu emulatora i resorcie wszystko jest ok
Czy "resorcie" znaczy restarcie bądź resecie, bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi???
Ale ja bym na 100% obstawiał, że nie załatwi to sprawy. Ja miałem zakładany jakiś tam "cudowny" programowalny emulator Acon Agis i nie dał rady... Mówię w odniesieniu do Jaguara w wersji amerykańskiej, a nie zwróciłem uwagi czy też masz kota z rynku US. Jeżeli tak, to nie wróżę sukcesu. w najlepszym przypadku 1000km i zapali się "magiczny" check ponownie...
Sam się motam z tym tematem od dawna i znalazłem w sumie 2 rozwiązania, które mogą zadziałać. Pierwsze, to jak ktoś ogarnia dobrze temat przelewu mechanicznego powrotu paliwa, a druga sprawa, to wymontowanie całej instalacji i zamontowanie nowej w firmie lpgtech.pl. Rozmawiałem już z nimi i ze starej instalacji co najwyżej zgadzają się na pozostawienie zbiornika gazu, a resztę chcą mieć swoją. Koszt nowej kompletnej instalacji to wydatek 4000PLN i to jedyny powód, który mnie powstrzymuje przed radykalną decyzją o zmianie instalki BRC na nową z LPGTECH...
PS. Ponad rok temu poznałem kolesia z naszego forum, który miał Jaguara prawie 100% idento z moim (czyli amerykana z silnikiem 3.0 w automacie itd) tylko o 1 rok młodszego od mojego egzemplarza. I u niego ta instalacja działała prawie od samego początku bez problemu. Tzn. po drugiej regulacji już się check nie wyświetlił. To są dane za niecały rok użytkowania kota, ponieważ od kilku miesięcy kocur jest już w innych rękach.