Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Wybór nowych cewek i świec zapłonowych.
peter1801:
też się zastanawiam na wymianą świec ( bo jeszcze tego nie robiłem ) a i przy okazji pewnie i cewki. Mam jednak pytanie - bo sporo jest pisane o szarpaniu - o jakiego rodzaju szarpanie chodzi ? Bo u mnie jest tak że jak dodaję gazu to nie jest to płynne ruszenie tylko takie szarpnięcie - czy to o tym mowa ?na początku myślałem że to coś od skrzyni ale żadnych błędów nie pokazuje. zauważyłem też że ostatnio stał się bardziej zamulony i wzrosło mu zużycie paliwa ( tak sobie myślę że skoro słabsza iskra to gorsze spalanie więc więcej zużywa ). Czy dobrze rozumuję ?
KoloRZ:
Podepnę się pod wątek.
A jaką przerwę ustawiacie na świecach. Ja osobiście uważam że powinna być taka jak producent ustawił (1,3 - 1,4) ale niestety mój 3,0 nie pracował na LPG najlepiej z taka przerwą więc gaziarz ustawił 0,7 i było okej. Potem sam zmieniałem świece na Denso irydowe, ustawiłem przerwę 0,9 i niestety czasem szarpał w przedziale 1500 - 1800 obr/min. Przejeździłem tak 20 tyś km i teraz przy okazji wymiany oleju zmieniłem też świece na irydowe BERU. Ustawiłem przerwę 0,8 i początkowo było ok. Jednak po jakiś 200 kilometrach zaczęło szarpać i teraz po 500 jest coraz gorzej ... zajrzałem do świec na bank 1 i widziałem tam olej ... Czy to szarpanie może być powodowane olejem? Uszczelki kolektora do wymiany?
Pozdrawiam
Driv3rrrr:
Nie kolektora tylko pokrywy zaworów
KoloRZ:
Haha no jasne chodziło mi o uszczelki pokrywy zaworów. Generalnie chodzi mi o to czy ten wyciek oleju na świece może być faktyczną przyczyną wypadania zapłonu?
sztandi7:
Czy faktycznie trzeba ustawiać przerwę na świecach? Czy po prostu zostawiać tak jak jest? Myślałem, że to kiedyś się stosowało...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej