Autor Wątek: Radio + BT  (Przeczytany 2314 razy)

Offline marcin d

  • Aspirant
  • Wiadomości: 1
  • Kocham to forum
Radio + BT
« dnia: Czerwiec 01, 2018, 22:50:24 pm »
Cześć, czy ktoś z Was:

a) przestrajał radio z Japonii na Polskę. Czytam że to możliwe w 150kach (patent z wciskaniem "0"), ale ja mam XK100 '98. Można założyć konwerter czy trzeba zmieniać radio?

b) zakładał emulator zmieniarki BT w miejsce zmieniarki CD? CD ma klimat ale jednak bluetooth byłby dużo bardziej praktyczny.

Dzięki za pomoc!
m.

Offline jarek-jerryjag

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
  • Ja kochaminienawidze Jaga to jest jedno s³owo
Odp: Radio + BT
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2018, 05:35:56 am »
 stary wątek ale dopiero teraz przeczytałem.
 patent "0" piszesz !  on działa we wczesnych modelach . jak xj8-r czy xk8-r . Najpierw musisz mieć kod.  Jeśli  go masz i radio włącza się to trzeba  po włączeniu nacisnąć przycisk wywalania kasety i przycisk AM/FM   .  N aczytniku pokaze sie obraz z cyframi .  teraz naciskasz 0 ipokazuje sie Japonia . naciskasz albo tzrymasz i pokazuje sie australi a. USA czy europa . gdy radio wejdze na europa to zostawiadsz i wyłaczasz kluczyki .  Problem ze Europa  to Kod i dlatego musisz mieć kod . Przy rozłączeni Baterii czy zasilania radia  jeśli system jest ustawoony na euro  potzrebujesz kod . ( nie wiem czy kod jest w australii czy Japonii . W USA  kodu nie ma . Gdy nowe auta przychodziły do sprzedaży były zaprogramowanie na euro . Wielu geniuszy pracujących przy nowych autach nie zmieniało frekwencji i teraz np w USA mamy wiele problemow  bo musimy mieć kod do radia za nim zmienimy frekwencje na USA.i Radia zaczną tutaj normalnie odbierać .
 PS gdy sie wciśnie te przyciski   kaseta i  AM/FM   jest wiele możliwości zaprogramowania radia  jak automatyczne czyszczenie anteny ,   korki w Europie itp .  Nie pamietam wszystkiego  mnie zawsze interesuje  przeprogramowanie na USA. Resztę  musze poszukać informatora  - ale to juz historia.
I love and hate Jaguars