Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Jaguar XF 3.0d - pytania przed zakupem.

<< < (6/7) > >>

Dominik_XF:
W 2.7 sa dwie turbiny nawet na Allegro masz lewa i prawa http://allegro.pl/bdb-turbina-jaguar-xf-xj-2-7-tdvi-lewa-prawa-bi-i5057924659.html#thumb/2 ale co tam jestem laikiem nie znam sie

zbychuro:
Oczywiście ,że 2,7 ma dwie turbiny.Sam zmieniałem w S-typie przy 300 tys. km ,Mogę Tobie stare przysłać w celu doedukowania. :-cry :-clap

rmazurek:
Tyle w temacie.

Pozdrowienia dla "znaffffcow"

Driv3rrrr:
Zas w 3.0 roznica jest w turbo a nie wtryskach no i program inny. Także zapraszam do biuletynów jaguara a później pouczac

Maniek07:
Cześć Panowie!  :-bry

Mam podobny problem jak autor tematu. Budżet na auto do 65.000-70.000 zł i rozmyślam pomiędzy XFS 3.0D - moje marzenie od zawsze  :-A  a MB CLS 320CDI.

Mam pytania wyłącznie do użytkowników XFa z bocianem pod maską,

1. Jakie są mocne i słabe strony tego modelu?
2. Typowe problemy jednostki napędowej oraz skrzyni
3. Czy auto z przebiegiem 150-200k km nie będzie skarbonką bez dna?
4. Trwałość amortyzatorów? Cena nie jest niska a brak jest tańszych zamienników(tylko BILSTEIN 1000zł+/szt)
5. Jak z trwałością elementów zawieszenia,  typu wahacze, łączniki itp.
6. Na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin auta?

Z góry dziękuje za wszelką pomoc  :-thank

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej