Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ40 4.0 okolice Warszawy

(1/2) > >>

Genera³ Lee:
Witam.

Znalazłem ogłoszenie o sprzedaży takiego oto samochodu:

Jaguar XJ40
Rocznik - 1994
Przebieg - 268000 km
Silnik - 4.0

https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-sovereing-4-0-220km-1994r-ideal-polecam-ID6yXyRJ.html

Ktoś może oglądał to auto albo może coś on nim powiedzieć?

Pozdrawiam ;)

Demo:
Wiec pisze ponownie, jesli wszystko jest sprawne i nie ma rdzy to za taka kase tylko brac, choc martwi mnie to ze to sprzedaje handlarz ale moze wilk nie taki straszny jak go maluja ? Sprawdz na miejscu blacharke, spod, mechanike oraz czy wszystkie przyciski i pokretla dzialaja + dla pewnosci szyby czy oznaczenia sie nie roznia czy nie byl gdzie bity. A tak poza tym to :
- emblematy powinny byc w kolorze w tym roczniku
- brak kapturkow spryskiwaczy
- brak odtwarzacza CD (ale to standard)
- brak skrzynki narzedziowej (standard)
- podsufitka daje znaki ze niedlugo opadnie
- fotel kierowcy mozliwe ze malowany bo jesli zwrocisz uwage to fotel pasazera wydaje sie bardziej zuzyty

Genera³ Lee:
Dzięki za opinie.
Z tego rozmawiałem ze sprzedającym to tylne amortyzatory wymienił na zwykłe - bez nivomatu. Przednie są fabryczne z tego co mówił, więc zastanawiam się kiedy będą do wymiany?
A jak wygląda sprawa rozrządu w tym silniku? Tzn. wiem, że jest na łańcuchu, ale nawet łańcuch wymaga kiedyś wymiany. Jakie są koszta i przy jakim - mniej więcej  - przebiegu warto to zrobić?

Demo:
Dla mnie to troche dziwne, koszt wymiany amorow na zwykle z nivomatow to przynajmniej 3k a cena auta jak na niby udokumentowana  igielke jest niska a przeciez facet chce zarobic a wiadomo ze z okazjami to roznie bywa... no ale czepiac sie nie bede trzeba zweryfikowac na miejscu. Rozrzadu nie ruszaj, jesli go nie bedzie slychac to nie trzeba nic z nim robic, to nie jest "lancuszek "jak w dzisiejszych autach tylko konkretny lancuch i raczej rzadko sie zdarza by go trzeba bylo wymieniac.

Genera³ Lee:
Auto jest jego prywatne - tak przynajmniej twierdzi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej