W przypadku za dużego ET można zastosować dystanse, ale jakbym miał to robić, to jedynie na dystansach przykręcanych do oryginalnych szpilek, a felga przykręcana do szpilek z dystansu. Niestety takie dystanse muszą mieć co najmniej 20-30 mm, żeby szpilka z nakrętką mocującą dystans chowały się w otworze w dystansie. Niektóre alufelgi przylegają do piasty tylko na około otworu na śrubę, a między nimi mają wgłębienia, co może pozwolić na to aby szpilka delikatnie wystawała poza otwór w dystansie. Dołożenie dystansów przelotowych wymaga założenie dłuższych szpilek, co może wiązać się z wymianą nakrętek, lub dokupienie nakrętek przelotowych do kół zimowych, a w przypadku oryginałów alu takich niema i trzeba by albo kombinować z przewiercaniem nakrętek z toyoty, albo kupić przedłużane nakrętki też od toyoty i mieć nadzieję, że będą wystarczająco długie, a jeśli nie, to można odciąć końce i zrobić przelotowe.
Reasumując: da się, ale trzeba się najpierw zastanowić czy warto i czy za te pieniądze nie znajdzie się podobnych felg z odpowiednim ET.
W przypadku samochodów ze śrubami zamiast nakrętek sprawa jest prostsza, bo wystarczy dokupić dłuższe śruby i dystanse.
Jeśli chcesz założyć sam dystans 5 mm, to musisz się liczyć z tym, że o te 5 mm będzie mniej nakręcona nakrętka na szpilkę, a co za tym idzie łatwiej będzie przeciągnąć gwint przy dokręcaniu koła, a wizualnie na pewno nie będzie to wyglądało tak jak na zdjęciach powyżej.
Ja mam u siebie na lato założone felgi z ET 45, 7J szerokości i wydaje mi się, że mniej wystają na zewnątrz niż te ze zdjęcia.