Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Problem z pompa paliwa

<< < (3/3)

piotrmini:
Zamiast pomp membranowych można zastosować zwykłe od 60zł na all dedykowane do zasilania gażnikowego znika problem z twardymi membranami i alkoholem w paliwie dają radę z zużyciem ok 30 l 100km,weż tylko z jak największą wydajnością i 0,2 bar lub facet-pompa tłoczkowa tylko nie każdy lubi odgłos jej pracy

Zychelek:
czy taka pompa zdała by egzamin ?? https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-gaznikowa-do-aut-z-gaznikiem-0-2-bar-7451801397
dodam że taką pompę chciał bym zamontować tymczasowo bo chce żeby auto było mobilne na czas odrestaurowania. Później będę chciał wrócić na w miarę oryginał ze wszystkim z czym mi sie uda.
Ps sory za głupie pytanie z gaźnika idzie przelew powrót nadmiar  benzyny do zbiorników tak ?

piotrmini:
Nic nie piszą o wydajności,ale powinna czasowo wytrzymać my montujemy QAP 14031,na razie tylko jedna była do reklamacji

Zychelek:
piotrmini czyli np taka jak ta powinna zagrać TAK ?? https://superparts.pl/qap-14-031-pompa-paliwa-uniwersalna-qap-zewnetrzna/496799

piotrmini:
Tak kupuj,zakładaj

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej