Odświeżam temat
Otóż, od kilku dni borykam się z błędem P132E w 2,7d z 2005r. Pojechałem do serwisu Vitres w Katowicach i mechanik po sprawdzeniu scanem potwierdził tą usterkę. Zaproponował mi żeby zamienić miejscami przepływomierze ponieważ na turbinie "B" była jej wydajność słabsza o połowę. Mam podjechać znowu aby sprawdzić czy "wydajność" nie występuje na drugiej turbinie.
Co ciekawe dwa dni temu padał deszcz i błąd po odpaleniu "mokrego" auta zniknął.
Po wyschnięciu na parkingu, w pełnym słońcu znowu się pojawił. Podejrzenia mechanika z serwisu to:
1. Okablowanie lub zaśniedziały styk na sterowniku turbiny,
2. Awaria sterownika turbiny
3. Może turbina?
Powiedzcie mi jak rozpiąć wtyczkę przy turbinie bez wyciągania silnika? Którędy idą kable od turbiny? Która to turbina "B"?
Ja obstawiam zaśniedziały styk, słaba masa.
Co robić, pomóżcie.
ps, wydruk z kompa na serwisie Vitres miał 4 strony A-4, a mi podano tylko tą usterkę. Podejrzewam, że mechanik wie z wydruków co jest zepsute, ale nie chce powiedzieć. Tylko tak na okrętkę powiedział o kablach, sterowniku i przepływomierzach.