Witajcie.
podczas wymiany oleju zrobiłem małą inspekcję układu kierowniczego. Napiszę wprost, w sezonie musiałem dolać 150 ml ATF-u do zbiornika przekładni kierowniczej (wiedziałem, że się poci), ale bardziej istotne jest to, że niekiedy odczuwam "pływanie" auta.
Postaram się dokładnie wyczyścić okolice magla, żeby sprawdzić skąd cieknie, wstępnie - z łączenia na przewodzie
.
A teraz do rzeczy, jedyne luzy jakie znalazłem w układzie kierowniczym, to delikatne ok (2mm) ruchy całego magla.
a jak wiadomo, magiel powinien być sztywny.
I tutaj pytanie do obeznanych w temacie: jak usztywnić to mocowanie? w załączeniu foto z Haynesa, czy tylko te dwie śruby przez obejmę mocują magiel? Jeśli tak to zapewne występuje jakaś uszczelka pomiędzy mocowaniem a maglem. A może się mylę, nie odkręcałem. Krótko i na temat jakie są patenty na usztywnienie tego? Ja myślałem o podłożeniu dodatkowego kawałka czegoś elastycznego, np gumy lub innego policośtam.
pomóżcie
pozdrawiam
Krzysztof