Dział Techniczny > Warsztaty i sklepy

naprawa xj 40

<< < (3/3)

bartex:
auto jakie chce dopiescic jest w 100% orginal po calkowitej renowacji karoseri i to jest 1994 rok a auto na czesci jest faktychnie 1992 i wiem ze srodek jest inny  ale kupilem go tylko dlatego ze ma przebieg 70 tys  i chcialem wlasnie ten silnik przelozyc bo jest taki sam 4000 cm a i elementy zawieszenia tez mozna wykorzystac .W egzemplazu docelowym z 1994 roku chce usprawnic nawiewy i ewentualnie  przeserwisowac zawieszenie , elektryke i takie podstawowe  elementy aby samochod byl na przyszle lato 100% sprawny.
A  to ze remonty sa nieproporcjonalnie drogie do wartosci naszych aut wiem doskonale ( sama karoserja pochlonela okolo 10 tys,a za dwa blotniki przednie bez grama rdzy zaplacilem 1500 zl ) to jest  6 klasyk w moim   garazu.
Z pelna swiadomoscia szukam kogos kto dopiesci odplatnie  mojego xj 40

jarek-jerryjag:
bartex  . robisz  dobra robote . . Ja jednak trzymałbym sie wymiana silnik a to w 90% latwiej niz  robieniem elektyrki z modelu 1992  na model 1994 . Ale  moze  twoj 1992 to jest podobny do 1994 . W USA to  dzień a noc.
 Zacznijmy od silnika . J awol e 1992 niz 1994 . to sprawa wtryskow , wału korbowego , panewek itp . Sprawdz czy wlew oleju masz w pokrywie czy obok rurka.
 Niedawno przerabiaczem  zmianę silnika z xj40 -1990  do xjs 1994 .  Mozna ale jest sporo roboty aby wszystko było jak w 1994.
 sprawdz jeszcze uszczelkę pod  kolektorem ssącym czy masz w 1992 grubą czy juz cienką / to dość ważne bo ta uszczelka współpracuje z wtryskami . ( w 1993  znajomy mechanik nie wiedział ze wymyślili-zaprojektowali  nową uszczelkę i  wstawił grubszą . Auto chodził zle )
 Wentylacja AC  jest tez inna . dowodzenie  podciśnienia  ma  tylko jeden zawór   a w 1992  były cztery . ( ten jeden zawór  robi za cztery.) sterownik jest inny  plus freon i  parownik ( z tym późniejszym było sporo problemów)
 Bawię sie aktualnie w sprzedawanie części  do Jagow części które sa niedostępne . Cholera płacisz za błotniki 1500 zł to chyb aja zacznę takie sprzedawać. W Kalifornii  jak mieszkasz w południowej daleko od oceanu to rdzy nie było  . Karoserie sa w 99% bez rdzy czy to auto m a30 czy 50 lat  . na złomowiskach płacisz około 60 dolców za błotnik, maskę czy drzwi ,  który sam wykręcisz. Jedyny problem z przesłaniem nie mowie do Polski ale nawet w USa jest problem . bo to żadna firma oprócz przewózek tirami nie chce brać . sa autobusy ale  nigdy nie wadomo kiedy takie części dotrą.
 gdybyś miał pytania z silnikiem ,nawiewam  pisz .
 
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej