Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Fuel Fail 23
dlugiv8:
Dzieki.
Na razie wyczyscimy pamiec kompa-jak ponownie sie pojawi to bede myslał.
:-thank
Pozdrawiam.
optre:
Jak się błąd ponownie pojawi to spróbuj wyczyścić sonde, moze jest zbyt brudna. Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się że jest jeszcze mozliwość że przytkany masz któryś z wtrysków i benzyna Ci leci kropelkami zamiast mgiełką. Może pomoze dolanie do benzyny jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtrysku. Ale to już lepiej skonsultuj z kimś kto trochę lepiej się zna odemnie.
jarek-jerryjag:
--- Cytat: optre w Maj 06, 2009, 22:37:17 pm ---Zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna.
Mozliwe że lambda siada.
--- Koniec cytatu ---
zbyt bogata mieszanka jest podawana zkomputera do silnika ,
jesli O2 sonda widzi za duzo powietrza czyli jest w dolnym przedziale V
sprawdz czy nie masz przecieku powietrza kolektor weze podcicnieniowe itp
jest to jeden z bledow ktore jest nie latwy do znalezienia nawet maly przeciek na dluzszej trasie moze wyswietlic ten kod. ale moze byc to co OPTRE napisal ze lambda zrobila sie leniwa. i czyta tylko male wartosci.
jarek-jerryjag:
przy leniwej sondzie nie jestes w stanie odczytac zwyklym miernikiem (chyba ze miernik ma pamiec do 10 min i mozna go rozszezyc) . ja posiadam PDU i jest nieraz bardzo ciezko odczytac wyniki sondy ktora pracuje ale zwalnia. ja glownie opserwuje odczyt zkomputera na wtryski
( dozowanie -feedback) powinno byc 2.5 V podobnie jak O2 0.5V. czyli jak o2 czyta 0.2-0.4 mieszanka uboga . komputer bedzie dawal komende aby dac wiecej paliwa i feedback bedzie odczytyawny 3,5-4,0V co spowoduje zapalenie sie kodu 23 ale poniewasz O2 sensor dziala w zwolnionym tempie ale dziala nie spowoduje zapalenia kodu o nie dzialaniu sondy O2.
dlugiv8:
Wielkie dzieki wszystkim za dobre rady.Na razie jest git.VCM-czyste. :-thank
Nawigacja
Idź do wersji pełnej