Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Jak zamknąć bagażnik?

(1/2) > >>

Unitronic:
Witam. Od soboty jestem szczęśliwym posiadaczem Jaguara Xj40 wersja Sovereign. Rocznik to 1993. Autem póki co zrobiłem ok 800 km no i nie widzę większych problemów w użytkowaniu. Póki co mam 2 sprawy , a z racji , że jestem świeżakiem kieruje się do Państwa o pomoc.
1 sprawa to ładowanie. Zakupiłem nowy akumulator. Jag w ogóle nie ładuje na wolnych obrotach czy na postoju. Dopiero przy 2 tys i powyżej osiągam żądane 13-14V. Wszystko wskazywałoby na to , że to alternator lub regulator napięcia. Jestem zielony jeśli chodzi o serwisy z częściami dlatego proszę o pomoc gdzie takowe części dostane i czy regulator jest zintegrowany z alternatorem czy osobno ?
2 sprawą jest zamek bagażnika oraz klapki wlewu. Centralny zamyka wszystko prócz tych dwóch elementów. Chciałbym korzystać z bagażnika Jaga i trzymać tam komplet kluczy itp , dlatego zależy mi na tym abym mógł go zamknąć. Również dla bezpieczeństwa chciałbym aby wlew był zamykany. Z góry dziękuje za pomoc.

chris1796:
Alternator - serwisy specjalizujące się w tym (rozruszniki-alternatory), koszt max 350 pln. Tam jest o ile pamiętam typowy alternator (chyba Delco) jak w wielu innych autach, więc nie ma z tytułu marki jakichś dodatkowych kosztów.
Chyba, że masz czas i możliwości to go rozbierz i sprawdź.
Sprawny centralny zamyka zarówno bagażnik jak i klapę paliwa. Szukałbym po przewodach problemu. Jak zasilanie bezie to kwestia samych siłowników ryglujących.

Demo:
Witamy kolejnego ktory gustuje w 40stkach :) jeszcze taki jak moj Sovereign 93r, dodaj jakies fotki do galerii :)

frost84:
Ja się podłączę pod pytanie o zamek klapy, W jaki sposób przekręcić klucz, żeby centralny zamykał klapę? Z tego co wiem to są 3 ustawienia: zamknięty, otwarty i zamek centralny. Coś chyba niechcący przestawiłem, a wiem że działa, bo już kiedyś tak miałem.

Gonzalles:
Kupiłbym na Twoim miejscu używany za nieduże pieniądze i na przyszłość będą części w razie usterki/ zakładając, że lubisz zaglądnąć w razie czego/.
Niewiele się pisze na temat usterek alternatora, więc duże prawdopodobieństwo trafienia na dobry egzemplarz, który posłuży.
Może odbiegnę trochę od tematu, ale całe auta w wersji angielskiej kosztują niewiele ponad 2000 zł, więc można części kupić za grosze/ omijać handlarzy, którzy na tylko kilku częściach, chcą, aby się całe auto zwróciło, są tacy "artyści" nawet na tym forum/. :-thumpdown

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej