Witam,
kolejne podejście do XK8 cabrio. Może ktoś przypadkiem zna auto. Ponoć od 2008 roku w Polsce - Poznań/Szczecin.
Zdjęcia za wiele nie mówią. Czy w 2001 z tyłu powinny być lampy poliftowe? Jak nie to i tak nic nie zmienia
Wg właściciela oryginalnie auto mało jakieś paski złote na boku ale zostały zamalowane. Pierwsze słyszę o takich paskach w X100, chyba że diler w USA to zlecił albo właściciel sam to zrobił.
Nikasilu być nie powinno.. ale niestety nr VIN jeszcze nie znam. Rozrząd nie wymieniany, wiec raczej trzeba się z wymianą liczyć.
Tak przy okazji ile kosztuje rozrząd do AJV8?
Zdjęcia sprzed 4 lat stan rzeczywisty:
.
Właściciel twierdzi że podsufitka brudna, skóra zmęczona do odnowienia ale bez przetarć. Gałkę od skrzyni mu ukradli i zmienił na inną i jeszcze jedną ma w zapasie. Generalnie w ogóle się nie napalam, doświadczenie mówi, że to ,że auto w jednych rękach od 10 lat nic nie musi oznaczać. Mógł auto zajeździć i tyle. Niby o mechanikę dbał....
Słychać łożyska kompresora po włączeniu klimatyzacji, opony przód bardzo dobre ale zimowe, tył do wyrzucenia (czyli opon brak), problemy z programowaniem prawej szyby po włożeniu akumulatora po zimie, auto zrobiło ok 80000 km w rękach tego właściciela.
W poniedziałek jestem umówiony na oględziny i żeby podsumować to jeszcze raz zadam pytania:
- ktoś w Poznaniu zna się na XK100? jakiś warsztat lub człowieka polecicie?
- ile kosztuje rozrząd do tego motoru i czy da radę samemu zmienić
- inne uwagi typu moduł do drzwi kosztuje majątek mile widziane
link:
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk8-sprzedam-jaguar-xk8-cabrio-rok-produkcji-2001-ID6yT3QD.html#c4ef3a1737