Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

X350 Komorów vs x300 Otmuchów

<< < (2/6) > >>

KubaB:
W moim przypadku kluczową role gra wyprofilowanie oparcia i regulacja odcinka lędźwiowego. Większość standardowych pojazdów ma oparcie proste jak deska i w takiej opcji nie daję rady.

X350 z powyższego ogłoszenia odpuszczam po rozmowie telefonicznej ze sprzedawcą. Coś czuję że tym razem też nie znajdę jaga a auto na już potrzebuje  :-nie

Gru:
Jakby co wiem kto ma x300 jeśli dobrze pamiętam to Daimler. salon Polska :) jedne ręce, porostu igła przebieg to chyba jakieś 80 tys. Cena chyba coś koło 56 tyś ale jeśli ktoś szuka igły i z takim przebiegiem to warto w ch...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

KubaB:
Gru - poproszę szczegóły :)

Six:
KubaB, w przypadku XJ40/X300/X308 dość problematyczna jest kwestia wsiadania i wysiadania. Te samochody są po prostu niskie, zarówno jeśli chodzi o wysokość podłogi nad gruntem, jak i linię dachu. Pięknie to wygląda, ale żeby zająć miejsce trzeba się schylić/ugiąć plecy. Ja nie mam żadnych problemów, ale sporadycznie zdarza mi się przewieźć moim X300 pasażerów 50+ i zawsze wtedy słyszę "Fantastyczny samochód, ale nie na mój kręgosłup"  ;D
Tak więc jak już to zostało wyżej powiedziane: znajdź jakiś egzemplarz, wsiądź i wysiądź kilka razy pod rząd i dopiero wtedy rozważaj zakup.
Zwróć też uwagę, czy konkretne auto ma pompowane oparcie. To nie był standard w X300, jeśli się nie mylę, natomiast działa bardzo dobrze. ;)

KubaB:
Słuszna rada. Poszukam i spróbuje. Może dam rade  :- pojecia

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej