Widzę ze nikt nie wie także napisze bo już wiem wszystko
Jeśli chodzi o tył to temat prosty. Łożysko jest normalnie wymienne. Jeśli chodzi o przód to łożysko jest ma stałe z piasta także trzeba wymieniać całość.
Koszty co do tylu:
ASO
Części: 400 zł brutto za stronę. Czyli x2 bo trzeba wymieniać lewa i prawa.
Robocizna: 1300 brutto
Serwis Jaguara nie autoryzowany.
Łożysko FAG 200 zł za sztukę czyli x 2
Robocizna 370 zł za stronę czyli x2
Niby taniej ale jak mi facet zaczął jęczeć ile to jest roboty i ze mogą być problemy, ze samochód musi stać 2-3 dni to aż mi się odechciało.
Jako ciekawostka dzwoniłem po wycenę do Autoreduta w Warszawie. Serwis który uważa się za serwis samochodów premium który robi tak samo jak ASO. Wiecie ile mi wycenili za to samo co ASO Jaguara? 3500 brutto. A reklamują się ze maja ceny do 60% taniej niż ASO a ta sama jakość:)