A spróbuj pojeździć tylko na 4, D wogóle nie wrzucaj i zobacz czy wyrzuci ostrzeżenie o skrzyni. I daj znać to powiem co dalej? Albo napiszę odrazu. Olej pewnie stary być może nigdy nie wymieniany a to powoduje że po rozgrzaniu traci swoje właściwości mało tego przepracowany okłada się w sterowaniu (elektrozawory i płyta sterująca) na ściankach i tłoczkach zaworów. Najgorzej jak z takim przepalonym olejem długo skrzynia stoi nie jeżdżona. To powoduje nie prawidłową ich pracę, niedomkniete lub źle otwarte zawory. Potem takie cyrki. Napisałeś że działa normalnie na zimnym to dobrze jest szansa że sprężynka od piątego biegu nie złamana. Dlatego sprawdź jak na samej 4. Na pewno do wyczyszczenia sterowanie i serwa. Możesz próbować płukać potem świeży olej i może ożyje ale nie odrazu. A jak nie rozebrać i ręczne czyszczenie albo używane skrzynie (które mogą mieć to samo ale nie muszą) bo koszty podobne wyjdą. Z tym opóźnieniem z D na R znajdziesz na forum procedurę adaptacji po rozłączeniu aku na dłuższy czas tak jest że wolno