Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar xj40 4.0 92r sovereign

(1/4) > >>

WolbromskiJag:
Hej, wiem że wielu ludzi z was ma styczność z wieloma egzemplarzami xj40, dużo widzieliście i wiele waszych znajomych posiada takie cacko i myśle że wiecie z czym się to je. ;) Nie będę ukrywał że jednak boje się tego zakupu ale jestem napalony na ten samochód bardziej niż na dziewczyny z sąsiedztwa ;P W tą niedziele jadę obejrzeć Jaga w Rybniku, jx40 4.0l 92r sovereign 150tys. Przebiegu z tego co do tej pory dowiedziałem się o samochodzie to to że jest jeżdżony sporadycznie, wesela etc. Samochód jest na klasycznym zawieszeniu, nie pneumatycznym( nie wiem czy to jest możliwe) w opisie standardowo silnik, elektryka, wzorowo!  zawieszenie po remoncie, samochód nie posiada żadnych historii serwisowych, nie wiem za wiele bo kontakt ze sprzedającym nie jest zbyt prosty. Pracowałem kilka lat w zakładzie blacharskim wiec jezeli chodzi o sprawy korozji nadwozia, podwozia i stanu zawieszenia, wiem jak ma wyglądać przyzwoity stan tych części. Gorzej już z resztą podzespołów, chciał bym dowiedzieć się jezeli jesteście w stanie pomóc, na co zwracać uwagę przy kupnie tego egzemplarza, wiem że można się nieźle wkopać gdy kupi się samochód który nie jest z dobrej ręki. Czy waszym zdaniem jaguar wart 15tys. Jest w ogóle wart swojej uwagi, nie ma ich wiele w ogłoszeniach, więc nie wiem czy ta cena to dobra cena. Ten który sobie upatrzyłem, pod względem ceny jest raczej na po środku ofert, są też tańsze ale nie przykuwają tak mojej uwagi, nie wiem też ile w rzeczywistości warte są te jaguary, w niedziele dowiem się więcej o samochodzie. Wiem że kupno takiego klasyka tak czy inaczej wiąże się z dodatkowymi kosztami ale to normalne, chcąc mieć taki samochód trzeba brać to pod odwagę. Był bym wdzięczny za pomoc ;) pozdrawiam



maps81:
Za:
http://www.jag-lovers.org/modern/xj40prob.htm
Perhaps one of the biggest problems on these cars is the hydraulic rear suspension. These are quite trouble prone to the point that Jaguar ceased installing them on 1993 and newer cars. This system automatically levels the rear suspension under load. If you have any 88 or 89 XJ40, it has the system. From 1990-92, the base XJ6 was not equipped with the system, but the Sovereign, Vanden Plas and the Majestics were.

WolbromskiJag:
Dzięki wielkie świetna strona, multum przydatnych informacji, rzuciłem teraz okiem na szybko i naprawdę krok po kroku opisany każdy detal samochodu. Wrócę z pracy będę miał czas to dokładniej przestudiować ;) Czyli mam rozumieć że 92r w tym modelu nie ma pneumatyki, bo wyżej napisane że od 93 przestali wsadzać tam pneumatyke a niżej coś innego, albo źle to tłumacze. A jak z ceną? 15tys to dobra cena za ten egzemplarz?

pablo21:
Pneumatyki nigdy nie było. Był układ hydrauliczny tylnego zawieszenia. Ciężko po zdjęciach coś powiedzieć. Wycieraczka jest po niewłaściwej stronie - nie jest anglikiem?  ;D
150 tys. km za 15 tys. zł to bardzo tanio tanio. To, że samochodem nie jeżdżono niekoniecznie jest zaletą.

WolbromskiJag:
"Pomyliłem pojęcia. Z tą pneumatyką :/ dopytam o to ile średnio był odpalany, i ile jeździł w tyg. wydaje mi się że sporadycznie powinno wystarczy ale to fakt że jak samochód nie jest jeżdżony to nie najlepiej dla jego części, przewodów itp. Tego nie wziąłem pod uwagę, a po czym można jeszcze poznać że samochód był wyprodukowany na angielskie rynek?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej