kompresja bardziej wygląda na nieuszczelnione zawory .Szczególnie zawory wydechu maja tendencje do malych wypaleń na licu (benzyna bezołowiowa swoje robi) moze postaraj sie wpuscic sprezone powietrze do tych cylindrów (przy zamkniętych zaworach i tlok na gorze.) dobrze jak masz zamocowany aparat zaplonowy to pokaze kiedy jest tlok w gorze w każdym cylindrze
Trochę mnie zastanawia mokra kompresja (moze za duzo wlales oleju. (mokra kompresja pokazuje uszczelnienie pierścieni )
przy wpuszczaniu powietrza posłuchaj gdzie ucieka powietrze (wydech -zawór wydechowy nieszczelny . kolektor sascy i otwórz korek wlewu oleju do silnika ( przeciek przez pierścienie.
czasami siedzenie pod zaworem sie obniża(wypada z głowicy) latwo sprawdzic przy zdjętych pokrywach sprawdzając przerwę zaworowa (przy obniżonym zaworze przerwa jest dosc duza )
Nie przypuszczam abyś mial przeciek miedzy cylindrami (jest to nie możliwe ponieważ w silniku sa wbudowane tuleje pomiędzy którymi jest płyn chlodzacy czyli jesli jest wydmuchana uszczelka 9albo głowica wykrzywiana będziesz mial Wodę w cylindrach.