Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ 40 mocowanie przekładni kierowniczej (mocowanie magla)

<< < (3/3)

chris1796:
 :-super

truten23:
chris1796, powiem Ci że ten twój patent z kwasówką tez jest nie zły. A te druty miedziane się nie sklepują, póki co. U szwagra był to patent na szybko i też działa. :)

Gonzalles:
W jaki sposób sprawdzacie luz,przy przekręconym kole kierownicy w jedną stronę? Jeśli luz na całości wynosi 4 mm, to wstawiam dwa krążki dystansowe po ok. 2 mm od wewnętrznych stron wspornika?

truten23:
nie, wychodzi na to że konstrukcyjnie tam jest luz te ok 3mm. Może nowe mocowania były sztywniejsze, albo miały mieć luz żeby było wrażenie miękkości w kierowaniu?
Czort ich wie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej