Cześć. Wymieniałem właśnie uszczeleczke miski olejowej i po drodze wyjmowałem skrzynie kątową. Po odkręceniu korka w przekładni było na nim troche szlamu, podejrzewam że to opiłki, ale nie to mnie martwi. Ilość oleju jaki zlałem z tej skrzyni był większy niż 0,6L i moje pytanie teraz brzmi:
1. Jak wygląda sprawa zimmeringów między automatem, a przekładnią kontową?
2. ile ich jest (powinno być)?
3. czy ktoś może ewentualnie wrzucić fotki przekładni kątowej od strony automatu, oraz automatu od strony przekładni (chodzi mi o miejsce ich łączenia, żebym sobie pooglądał zimmeringi)
Ktoś już kiedyś wymieniał tą przekłądnie bo jest na niej napis szrotowy z ceną, ale nie chcem niepotrzebnie wymieniać jej znowu i czekać aż historia znowu sie powtórzy tylko usunąć przyczyneę w postaci jakiejś uszczelki.