ABS: strona 49, masz tam opisaną wiązkę (ABS/TC CONTROL MODULE, wiązka: FH33 25-WAY / BLACK, umiejscowienie: ADJACENT TO ABS PUMP). Po lewej stronie masz opisany każdy pin za co odpowiada i co nim steruje (Active/Inactive). Posprowadzaj sobie przejścia, a jeśli wiązka jest OK to próbuj dowiedzieć się, czy coś się pojawia na wyjściu z modułu. Być może masz uwalony czujnik ABS, być może to moduł. Na stronie 99 masz schemat elektryczny.
Co do szyb, lusterek, szyberdachu i pilota to też to chyba wygląda na jakiś problem z modułem. Nigdy w tym nie grzebałem, ponieważ nigdy nie miałem z tym problemu. Zapytaj kolegi, czy nie ładował akumulatora w jakichś dziwnych warunkach (zima idzie, ludzie podłączają na pałę prostowniki, a koty mają bardzo wrażliwą elektronikę, może coś posadził przy ładowaniu).
DRIVER DOOR CONTROL MODULE - odpowiada za lusterka, alarm, centralny, zapewne też i za szyberdach (strona 115), ale może to być również uszkodzony GENERAL ELECTRONIC CONTROL MODULE.
Strona 100; sprawdź bezpiecznik nr 9, później tak jak na schemacie do sprawdzenia wtyczki: DT8, DT6, CA19.
Strona 111; opis silnika lusterek.
Osobiście skupiłbym się jednak na samym początku nad stroną 118, masz tam dokładnie schemat wszystkiego co odpowiada za niedziałające rzeczy, teraz tylko trzeba dowiedzieć się który moduł jest popsuty. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia RECM, (jest z nich wszystkich chyba najtańszym modułem w razie W
). Sprawdź sobie np. wtyczkę CA99 pin 1 (CA99-1 i CA99-2 są sterowane masą i plusem (O/I) (O CA99-1; LH REAR WINDOW MOTOR RAISE SUPPLY; B+; GROUND i I CA99-2; LH REAR WINDOW MOTOR LOWER SUPPLY; B+; GROUND), czy po zmasowaniu coś się stanie (oczywiście musisz mieć wtedy przełącznik ustawiony na regulację lewego lusterka. Generalnie poprzedzwaniaj sobie te konkretne piny i sprawdź, co się dzieje na wyjściu pinu w takim module (jeśli nic się nie dzieje, tzn. że moduł padnięty). Mam nadzieję, że choć trochę pomogłem w poszukiwaniu winowajcy całego zamieszania