Autor Wątek: swap x300  (Przeczytany 6134 razy)

frostbive

  • Gość
Odp: swap x300
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 29, 2017, 14:22:57 pm »
Jak najbardziej warto wrzucic 4.0, po SWAPie bedziesz bardzo zadowolony. :-)
W kwestii podnoszenia mocy silnikow z rodziny AJ6 oraz AJ16, AJ16S polecam ta stronke:
http://www.jagweb.com/aj6eng/index.php

Offline zachradek

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 184
Odp: swap x300
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 29, 2017, 23:55:07 pm »
A co z tymi sankami. ?  ??????

frostbive

  • Gość
Odp: swap x300
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 30, 2017, 21:45:50 pm »
W oficjalnym katalogu czesci Jaguar Classic Parts sanki do 3.2 oraz 4.0 wystepuja pod tymi samymi numerami czesci.
http://www.jaguarclassicparts.com/de/jaguar-xj-x300-teilen/lenkung-und-aufh-ngung/quertr-ger-und-befestigungsteile-vorne/quertr-gerbaugruppe-vorne-3-2-4-0-liter
Takze to masz z glowy ;-)

Offline zachradek

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 184
Odp: swap x300
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 30, 2017, 22:08:40 pm »
dziękuje za konkretną i rzetelna odpowiedz  :-thank   :-R

Majkel

  • Gość
Odp: swap x300
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 21, 2017, 22:40:18 pm »
podepnę się pod temat, bo coś w podobie wyrabiam :)
Około 2 lat temu kupiłem uderzonego w dupcie XJR;a z 99roku. W poprzednim miesiącu zanabyłem XJ8 4.0 z 98r z uszkodzonym motorem i mam parę pytań swapowych do bardziej doświadczonych kolegów   :-K
1) XJR miał skrzynie 722.6 Merca a XJ8 ZF 5HP24, która mocniejsza/mniej awaryjna?
2) XJ8 ma zmienną fazę rozrządu, XJR nie ma do dzisiejszym zdjęciu czapki, czy jest sens przerzucać?
3) po swapie zmienię komputer główny, skrzyni biegów i immo, czy coś jeszcze będzie się różniło?
4) układ smarowania eatona jest wbudowany, czy dochodzi jakiś skromny wężyk z olejem?
5) jak sprawdzić czy kompresor jest sprawny i nie wymaga interwencji, rozkręcić?
6) jakie są możliwości tuningu tego silnika?, czytałem w temacie o kółku zmniejszającym o nawet 10%, czy trzeba robić coś jeszcze?
na tą chwilę czekam na parę uszczelek ze sklepu a następnie będę żenił  8)
tak na przyszłość, XJ8 miał uszkodzone panewki korbowodowe. Nawet gdyby udało się dorwać nowe konieczny jest szlif wału i korb. Znacie firmę która stoczy wał, wyważy go i dopasuje panewki? czy jest sens się bawić w regenerację czy też mały szaberek na forum?