Dział Techniczny > Warsztaty i sklepy

XJ6 s2 1973

<< < (3/3)

:
To HS8, jak zauważył przedmówca. Wysokie obroty mogą pochodzić z niesprawnego AED (automatic enrichment device) , który się nie domyka, uszkodzona jest gumowa membranka, uszkodzony przez nie umiejętną regulację bi-metal. Sprawdż czy rurka podgrzewu AED (idąca do kolektora wydechowego dookoła silnika z tyłu) ma na sobie nie uszkodzoną izolację. Regulację AED musi zrobić ktoś kto się na tym zna. A wyjściem jest przeróbka gaźników na ręczne sterowanie linkami. Dorobic trzeba dźwigienkę i jeszcze dwa drobiazgi. Nie kupuj "abgrejdu" mocowanego na AED i linką sterującego krzywkami, jeżeli AED jest uszkodzony nic to nie pomoże, bo zastępuje tylko bi- metal.

Gaźniki na zdjęciu na samym dole nie wyglądają na ósemki, raczej na HS6 od Triumpha, MG, Mini, Austina Healeya Sprite, lub pochodnych

michals:
Markus, dziękuje za podpowiedź - sprawdzę. Obroty na biegu jałowym są pomiędzy 1300 a 1800. Gdy silnik działa przez dłuższy moment auto przestaje dymić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej