Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)
XK8 / XKR czy nie będą już tanieć
chris1796:
Jaka nowa akcyza? Jest kwiecień.
PMT:
Cześć wszystkim,
jestem nowym użytkownikiem, mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe, że odgrzewam tak stary wątek :)
Chciałbym Was zapytać - jak z perspektywy czasu oceniacie kwestię posiadania XK8 /XK jako inwestycji? Czy jeśli w czasach pisania wątku (2016) kupilibyście taki egzemplarz to czy bylibyście stratni? ;)
Rozważam zakup modelu XK, jako samochodu to potrzymaniam z planem, aby za "kilka lat" sprzedać go bez straty lub nawet z ewentualnym zyskiem. Będę wdzięczny za aktualne opinie :)
A tak przy okazji, czy ktoś z Was może zna ten egzemplarz?
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk-piekny-czarny-jaguar-xk-i-xk8-swietny-stan-okazja-cena-w-dol-ID6D6mas.html
wojtek03:
Moim zdaniem jest kilka innych lepszych opcji . Cały zysk zjedza Ci ubezpieczenie , zabezpieczenie podwozia , na pewno coś będzie do roboty itd. To auto kupuje się raczej z chęci jego posiadania . Jeżeli chcesz je zachować w dobrym stanie musisz w niego inwestowac . I te inwestycje zjedza Twój zysk. Jest to piękne , w mojej opinii , auto ale kupno go nie ma nic wspólnego z rozsądkiem i kalkulacją. Jeżeli już by myślec o tym aucie jako o inwestycji to rzeczywiście auto w nienagannym i trzeba by je trzymać co najmniej 10 lat , co też przekreśla sens takiej inwestycji. Dodatkowo jak np uszkodzisz takiego XK to będziesz miał problem z odzyskaniem pieniędzy które zainwestowałeś. To oczywiście tylko moja opinia.
jako_tako:
Mysle, ze XK8 nie będą już tanieć i będziesz w stanie sprzedać takie auto za kilka lat po cenie nie mniejszej niz go kupiles.
Nie oznacza to, ze zarobisz pieniadze. Po prostu nie za wiele stracisz. No i pojezdzisz kilka lat fantastycznym samochodem:)
Yoohas:
O, tototo :)
Chyba to już ten moment, kiedy X100 szura po dnie. Niestety oznacza to wiele wyeksploatowanych i powypadkowych egzemplarzy na rynku.
Także można kupić jakiś złom, żeby pojeździć i niewiele stracić ale nie oczekuj wiele ;)
Te auta mocno korodują, nie są przyjazne użytkownikowi w zakresie majsterkowania. I nie doszukiwałbym się potencjału do wzrostu w przedliftowym XK ;)
Na placu boju pozostaje właściwie tylko XKR, convertible, jakieś edycje limitowane typu Silverstone.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej