Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)

XK8 / XKR czy nie będą już tanieć

<< < (5/6) > >>

chris1796:
Jaka nowa akcyza? Jest kwiecień.

PMT:
Cześć wszystkim,
jestem nowym użytkownikiem, mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe, że odgrzewam tak stary wątek  :)
Chciałbym Was zapytać - jak z perspektywy czasu oceniacie kwestię posiadania XK8 /XK jako inwestycji? Czy jeśli w czasach pisania wątku (2016) kupilibyście taki egzemplarz to czy bylibyście stratni?  ;)

Rozważam zakup modelu XK, jako samochodu to potrzymaniam z planem, aby za "kilka lat" sprzedać go bez straty lub nawet z ewentualnym zyskiem. Będę wdzięczny za aktualne opinie :)

A tak przy okazji, czy ktoś z Was może zna ten egzemplarz?
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xk-piekny-czarny-jaguar-xk-i-xk8-swietny-stan-okazja-cena-w-dol-ID6D6mas.html

wojtek03:
Moim zdaniem jest kilka innych lepszych opcji . Cały zysk zjedza Ci ubezpieczenie ,  zabezpieczenie podwozia , na pewno coś będzie do roboty itd. To auto kupuje się raczej z chęci jego posiadania . Jeżeli chcesz je zachować w dobrym stanie musisz w niego inwestowac . I te inwestycje zjedza Twój zysk. Jest to piękne , w mojej opinii , auto  ale kupno go nie ma nic wspólnego z rozsądkiem i kalkulacją. Jeżeli już by myślec o tym aucie jako o inwestycji to rzeczywiście auto w nienagannym i trzeba by je trzymać co najmniej 10 lat , co też przekreśla sens takiej inwestycji. Dodatkowo jak np uszkodzisz takiego XK to będziesz miał problem z odzyskaniem pieniędzy które zainwestowałeś.  To oczywiście tylko moja opinia.

jako_tako:
Mysle, ze XK8 nie będą już tanieć i będziesz w stanie sprzedać takie auto za kilka lat po cenie nie mniejszej niz go kupiles.
Nie oznacza to, ze zarobisz pieniadze. Po prostu nie za wiele stracisz. No i pojezdzisz kilka lat fantastycznym samochodem:)

Yoohas:
O, tototo :)

Chyba to już ten moment, kiedy X100 szura po dnie. Niestety oznacza to wiele wyeksploatowanych i powypadkowych egzemplarzy na rynku.

Także można kupić jakiś złom, żeby pojeździć i niewiele stracić ale nie oczekuj wiele ;)

Te auta mocno korodują, nie są przyjazne użytkownikowi w zakresie majsterkowania. I nie doszukiwałbym się potencjału do wzrostu w przedliftowym XK ;)

Na placu boju pozostaje właściwie tylko XKR, convertible, jakieś edycje limitowane typu Silverstone.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej