Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)

zatarty silnik diesel

<< < (4/7) > >>

maron:
W BMW nie ma wskaźnika temperatury płynu chłodzącego. I jakoś niespecjalnie to przeszkadza. Po prostu jeździsz i zapominasz, że w innych autach był.

bo już nawet Stachu w swej stodole wiedział ża jak temperatura w beemce nie pokazuje dokładnie tyle ile trzeba, to nie jest to wina termostatu, tylko klient silnik  zagotował.

Malfoy:
Osobiście to wlałbym oryginał ZF 6HP  ;D

maron:
pewnie myślisz o skrzyni, a wracając do tematu silnika i jego oleju to odkryłem niedawno że są dwa rodzaje misy olejowej w 2,7d.W jednym jest wkręcony czujnik temperatury oleju (jak u mnie) a drugi ma czujnik  niskiego poziomu oleju.

Malfoy:
BINGO... tak pisalem o skrzyni i oleju bo o to pytał Kolega sebamax i proponowano mu ravenola...

sebamax:
dzięki za rady.

olej już wymieniłem i weszło 6.5 litra...

zakupiłem miskę z uszczelką ZF + uszczelkę wiązki przewodów + olej 10l ravenol 6HP

myślę że Ravenol jest zbliżonej jakości do ZF (jeśli to nie to samo) bo firmy naprawiające automaty polecają Ravenol



Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej