Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)
zatarty silnik diesel
maron:
W BMW nie ma wskaźnika temperatury płynu chłodzącego. I jakoś niespecjalnie to przeszkadza. Po prostu jeździsz i zapominasz, że w innych autach był.
bo już nawet Stachu w swej stodole wiedział ża jak temperatura w beemce nie pokazuje dokładnie tyle ile trzeba, to nie jest to wina termostatu, tylko klient silnik zagotował.
Malfoy:
Osobiście to wlałbym oryginał ZF 6HP ;D
maron:
pewnie myślisz o skrzyni, a wracając do tematu silnika i jego oleju to odkryłem niedawno że są dwa rodzaje misy olejowej w 2,7d.W jednym jest wkręcony czujnik temperatury oleju (jak u mnie) a drugi ma czujnik niskiego poziomu oleju.
Malfoy:
BINGO... tak pisalem o skrzyni i oleju bo o to pytał Kolega sebamax i proponowano mu ravenola...
sebamax:
dzięki za rady.
olej już wymieniłem i weszło 6.5 litra...
zakupiłem miskę z uszczelką ZF + uszczelkę wiązki przewodów + olej 10l ravenol 6HP
myślę że Ravenol jest zbliżonej jakości do ZF (jeśli to nie to samo) bo firmy naprawiające automaty polecają Ravenol
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej