Autor Wątek: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa  (Przeczytany 19317 razy)

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 28, 2016, 12:57:06 pm »
Krzychu daj spokój
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.292
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 28, 2016, 18:50:06 pm »
A tak na marginesie - dla potomnych.

Czy takie wnętrze występowało w wersjach Sport? Czy Sport powinien mieć czarną górę deski i zegary bez drewna jak w XJR?

Serio serio się pytam.
Sam sobie w ¿yciu jako¶ nie radzê, Wiêc Biuro Porad dla innych prowadzê.

Offline msiwow

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 567
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 28, 2016, 19:09:36 pm »
Yoohas, przecież ktoś wyżej doszedł do wniosków, że to nie jest sport?

Panowie, ktoś wyżej pisał o robieniu krzywdy, utraconym kliencie itd. Największy problem osoby zadajacej pytania w tym dziale jest taki, że zazwyczaj chce ona usłyszeć odpowiedź w tym stylu: 'wspaniale auto, ideał, znam osobiście itd' a tu na forum wytykaja wszystkie najmniejsze niedociągnięcia.

I co tu kupić? Potencjalny kupujący ma +10tys i oczekuję fabryki... Hehe... Ludzie zakładają tu n-ty temat o kolejnym kocie za 12 tys a żadnego nie widzieli z bliska.

Nawet sam autor wątku zrezygnował z tego auta. Bo po co zobaczyć z bliska?

« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2016, 19:13:52 pm wysłana przez msiwow »

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.292
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 28, 2016, 19:44:28 pm »
Wiem, że to XJ6 a nie sport. Pytam się na marginesie. Większość, jeśli nie wszystkie znane mi Sporty mają czarną górę deski i zegary bez drewna.

Ogólnie klienci są trudni. Rzeczywiście mają w garści 15k zł i szukają sprawnego Jaguara w tej cenie.

Z drugiej strony całkiem możliwy scenariusz jest taki, że właściciel tego auta mógł nie mieć pojęcia o "drobiazgach" pokazanych na czerwono na zdjęciach.
Sam sobie w ¿yciu jako¶ nie radzê, Wiêc Biuro Porad dla innych prowadzê.

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 28, 2016, 20:11:10 pm »
Sport w X300 miał przede wszystkim ciemne drzewo jak w XJRze, zegary bez drewna.
Na zewnątrz brak chromów wokół szyb i 3 paski na bokach.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piêkna butelkowa zieleñ
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 28, 2016, 21:24:56 pm »
A Ja chciałbym tylko zauważyć że sposób wypowiedzi pewnych forumowiczów jest co najmniej niestosowny pozwalam sobie zauważyć że nie jesteśmy w oborze tylko na forum Jaguara i jeżeli ktoś obcy czytuje tu te wróżby to myśli że to forum buraków i snobów zadufanych w sobie bo może tak naprawdę  jest ? Oczywiście tak jak już kiedyś pisałem w podobnym wątku oceniający auta z fotek na pewno mają wiedze którą chcą tu zabłysnąć , czują się potrzebni i mają  perfekcyjnie zadbane koty jak jeszcze  je mają .
Na starym forum było hasło " bo łączy nas pasja "  od jakiegoś czasu powinniśmy  to zmienić na ............ ?


ps. przykład - tak brzmi sensownie
     Wojtek  podziękowania za prostotę i normalność

      http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,34184.msg269422.html#msg269422
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2016, 21:30:00 pm wysłana przez maciejcat »
CATERPILLAR - 30 lat minê³o tak szybko

Offline MicGin

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Sovereign
  • ***
  • Wiadomości: 782
  • JCPF Club Member
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 28, 2016, 21:36:35 pm »
@maciejcat
Dziękuję za odrobinę normalności w tym wątku. Dyskutantów ciut za mocno poniosły emocje. Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi.
By³ S-type
-pozostajê w rodzinie-
Jest XJR

Offline arturfot

  • Aspirant
  • Wiadomości: 4
  • X300 4.0 97'
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 28, 2016, 21:36:41 pm »
Witam szanownych "znawców" z forum.

Z tej strony właściciel tego"zabetonowego" Jaguara.
Czytam Wasze wywody od samego początku i sam nie wiem czy mam płakać czy się śmiać.

Nie będę się rozpisywał na wszystkie Wasze wątki związane z tym czy felgi pasują czy to sport lub to dlaczego auto jest zarejestrowane aktualnie w Niemczech. Część tych wywodów jest po prostu śmieszna i szkoda czasu na ich drążenie, mówię oczywiście o moim czasie.

Poświęciłem jednak troche czasu żeby zejść do garażu i pokazać Wam moi drodzy ile mam betonu na samochodzie.
Link znajdziecie poniżej. Tak malowałem maske i drzwi ale chyba nigdzie nie napisałem że samochód ma pierwszy lakier.
Po pomiarach przyznam że "beton" pęka mi na dachu.  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=SECDlWfm5iE&feature=youtu.be

Tak wiem teraz miernik będzie zły, garaż za wilkotny a wóz za brudny.  ;)

Najbardziej rozśmieszyło mnie : Pogrubiona i obszyta kierownica, narawdę uśmialiśmy się ze znajomymi. ;D

Wiecie co jest najgorsze? Nikt z Was u mnie nie był i nie oglądał wozu. Nikt osobiście mnie nie zna, wszyscy wszystko wiecie.
Jak to robicie? Nie musicie odpisywać bo mam nadzieje żę tym postem zmkniecie się na tematy o których nie macie pojęcia
w tym przypadku mojego samochodu.

Ale nie to jest najlepsze, najlepsze jest to, że tak  jak Bi3l4k wspomniał nie spodziewaliście się, że ktoś kto jest związany z autem to przeczyta i skonfrontuje z rzeczywistością, a tym samym Wyjdziecie na kompletnych bajkopisarzy. Ja mam miernik, a Wy?





Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 28, 2016, 22:01:13 pm »
Czy Gabryś już wie dlaczego auto nie pasków?
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline G@briel

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 148
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 28, 2016, 22:08:49 pm »
Wklejam zdjęcie X300 z broszury Jaguara, gdzie on ma paski?


Pomijając to, myślę nie ma reguły. W Jaguarze jak w rodzimym fso często montowali to co "pod ręką", więc konfiguracje i wersje wyposażenia często się nie zgadzają z tym co teoretycznie być powinno.

A tak nawiasem, Bi3l4k myślałem że któryś z nas jest właścicielem a drugi "kolegą po fachu"? :D

Offline chris1796

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 410
  • XJ6 1993r
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 28, 2016, 22:52:34 pm »
Witam,
Śledzę to forum od kilki lat. Ale muszę przyznać, że niekiedy jak ktoś zapyta o auto to głownie odpowiedzi są na zasadzie negatywnych opinii. Ze zdjęć. O ile w przypadku rzeczywiście koślawych aut ma to uzasadnienie i powinno wpływać na opinię, to w wielu wypadkach skreśla się auta które potencjalnie mogą być fajne. Nie oszukujemy się, zazwyczaj jakość zdjęć nie pozwala na dokładną analizę auta. Mało tego, nie zawsze różnice w szczelinach jednoznacznie skreślają auto.
A tutaj na forum coraz częściej można przeczytać: paski inne - bity, malowany; wnętrze odnowione lakierowane - pewni bity ze skręconym przebiegiem, szczeliny rożne w 25 letnim aucie - nie warto ktoś nie wysilił się żeby poskładać auto, itd.
Generalnie: Wasza wiedza jest ogromna i bardzo wartościowa, ale gdybym na niej tylko bazował nigdy pewnie Jaguara bym nie kupił.
Podsumowując, za bardzo i niepotrzebnie nieraz zniechęcacie potencjalnych użytkowników. Nie każdy szuka auta z salonu.

A poza tym, cena to nie wszystko

A po tym wątku przestałem pytać na forum ( i tak kolejne auto poszło mi kolo nosa...)
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,32568.0.html
pozdrawiam

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.292
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 28, 2016, 23:22:00 pm »
No dobrze. Paski mamy wyjaśnione, kierownicę też.

A co z masakrycznymi różnicami w szczelinach między boczkami a deską rozdzielczą?
Sam sobie w ¿yciu jako¶ nie radzê, Wiêc Biuro Porad dla innych prowadzê.

Offline G@briel

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 148
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 28, 2016, 23:34:18 pm »
A co z nimi ma byc? Oczekujesz ze wlasciciel auta powinien sie tutaj tlumaczyc z kazdego mankamentu auta?

Czasami trudno  jest w 20 letnim x300 ideanie spasowac wszystkie elementy tapicerki po demontazu, a powodow do demontazu jest nieskonczona ilosc. Male sa szanse zeby przez cale zycie samochodu nie nastapilo to chociaz raz.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 28, 2016, 23:47:12 pm »
Znalezione na allegro. itd traci sens.

 MODSI wywalcie to w końcu, co to w ogóle ma znaczyć, żeby się tu użerać z jakimiś handlarzami. Będą tu jakieś bzdury udowadniać, za stary i za sprytny jestem na takie pierdoły. Cały wątek do kosza, tak jak zaczynałem tu karierę, teraz syf jak na forum deskorolek się zrobił.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2016, 23:56:36 pm wysłana przez Jedrzej »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.292
Odp: XJ X300 Sport 4.0 1997r. Warszawa
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 28, 2016, 23:56:27 pm »
A co z nimi ma byc? Oczekujesz ze wlasciciel auta powinien sie tutaj tlumaczyc z kazdego mankamentu auta?

Czasami trudno  jest w 20 letnim x300 ideanie spasowac wszystkie elementy tapicerki po demontazu, a powodow do demontazu jest nieskonczona ilosc. Male sa szanse zeby przez cale zycie samochodu nie nastapilo to chociaz raz.

Ja niczego nie oczekuję bo nie za bardzo obchodzi mnie to, co to za auto i co sobie ludziska na tym forum o mnie myślą. A już na pewno nie chcę żadnych tłumaczeń, ino informacji. Tłumaczy się winny. Czysta ciekawość po prostu.

Ale jeśli się zdejmuje boczek i później zakłada z powrotem na kołeczki to on leży w tym samym miejscu. I tak ze sto razy można. Albo tysiąc.

A jak się deskę rozdzielczą rozbiera to się późnej zakłada na te same mocowania i leży tak samo. I tak tysiąc razy.

Nie zdarzyło mi się, żeby w moich o wiele starszych autach tak krzywo leżała tapicerka. Bez powodu.
Sam sobie w ¿yciu jako¶ nie radzê, Wiêc Biuro Porad dla innych prowadzê.