Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.
jaguar xj MKI, 1985, z usa
jagmaniac:
Hej,
czy ktos ogladal to auto, albo ma mozliwosc obejrzenia i oceny tu na forum.
Niestety mam daleko do tego auta, i nie chcialbym jechac naprozno.
Wyglada fajnie ale moge nie dostrzegac tego co istotne.
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-xj61985iii-seriazdrowyoryginalz-usa-ID6yrUyw.html
W zalaczniku obrazek.
Oferta od
Osoby prywatnej
Kategoria
Osobowe
Marka
Jaguar
Model
XJ
Wersja
Mark I (1968-1992)
Rok produkcji
1985
Przebieg
130 200 km
Pojemność skokowa
4 200 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
Napęd
Na tylne koła
Typ
Sedan/Limuzyna
Liczba miejsc
5
Liczba drzwi
4
Kolor
Czarny
Faktura VAT
Tak
Kraj pochodzenia
Stany Zjednoczone
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Zarejestrowany jako zabytek
Tak
marmad:
Byłem oglądać ten samochód.
Stan jest przyzwoity ale wg. mnie nie warty tych pieniędzy (z cłem oraz opłatami transportowymi ok 25k).
Pojazd pochodzi z aukcji - jak się sporo poszpera, można nawet znaleźć jego zdjęcia w internecie sprzed kilku lat.
Powłoka lakiernicza do powtórnego lakierowania- cała (posiada strukturę w takie drobne igiełki).
Kilka elementów było już powtórnie lakierowanych i niestety dość słabo (efekt skórki pomarańczowej).
Ogólnie karoseria dość zdrowa choć w newralgicznych miejscach przeżarty (standardowo przy uszczelkach szyby z przodu i z tyłu).
Podłużnice i całe podwozie niezłe (do odświeżenia).
Galanteria w kiepskim stanie- fornir do renowacji (zarówno przy lewarku jak i na desce)
Skóry dość zaniedbane (fotel kierowcy jest przetarty/rozdarty-ok 5-7cm).
Pęknięta deska rozdzielcza.
Na "plus" bardzo ładne boczki
Mechanika:
Stuki w zawieszeniu przód- nie weryfikowałem przyczyny.
Silnik kiepsko odpala (akurat bł odpalany na zimnym).
Samochód bardzo długo stał więc wypada zrobić gruntowny przegląd układu zapłonowego.
Smród spalin dochodzący z błędnie dopasowanego kolektora wydechowego do układu wydechowego.
W bagażniku dość intensywny zapach paliwa- wg. mnie w pierwszej kolejności po zakupie należy wymienić wszelkie gumowe przewody (figuruje na nich ząb czasu).
Stan ogólny jest dość znośny ale jak to się mówi "tyłka nie urywa".
Jedrzej:
Jak dla mnie to te amerykańskie dodatki, powinno się schować do szafy, a założyć nasze, europejskie, to też dodatkowe pieniądze, no chyba że taki ma być.
Witek12345:
No proszę,nareszcie na tym zacnym forum pojawił się TEN jaguar,najpierw dłuuugo płynął do Polski,teraz długo się sprzedaje. Nie oglądałem osobiście,ale mam dosyć szczegółową dokumentację fotograficzną. A ponieważ siedzę mentalnie jak i organoleptycznie w serii trzeciej od kilkunastu lat,więc opowiem z grubsza tym co twierdzą,że auto nie jest warte tych pieniędzy,jak wygląda rynek trzeciej serii w tej najlepszej,sześciocylindrowej wersji.
Analiza rynku polskiego nic nie wnosi,zbyt skromna podaż,najtańszego (jeszcze)jeżdżącego widziałem za 10tys,najdroższy,po pełnej restauracji,może i w stanie lepszym niż fabrycznym, kosztował niemalże 100tyś. Na zachodzie nie da się już kupić sprawnego,z aktualnym przeglądem technicznym za mniej jak 4tyś euro i będzie to egzemplarz do rekonstrukcji,w szeroko pojętych okolicach 10tyś euro można mieć już duże wymagania i nadzieję,że wystarczą małe poprawki,a jeśli masz 15 i więcej tyś to jesteś panisko,wsiadać,jechać,nic nie robić,przynajmniej na początek,można jeszcze spotkać naprawdę piękne egzemplarze. Tak jak w przypadku innym marek europejskich zamerykanizowane wersje są oszpecone,zderzaki typu "bezpieczne 5mil", małe,symetryczne lampy mijania z dużą kryzą,listwy boczne,lampy obrysowe na błotnikach,cyrkowe felgi nie dodają uroku trzeciej serii. Korozja podszybia w tym modelu to klasyka,temat na dłuższą rozmowę,pojawiała się już w zadbanych,garażowanych kilkunastoletnich autach,po trzydziestu latach nawet suche egzemplarze z ciepłych rejonów USA mają z tym problem. Pęknięcia lakieru na fornirze deski i zniszczone drewno w poziomej płaszczyznie,czyli wokół lewarka,to tak jak i nieperfekcyjny fotel kierowcy,też standard. A zawieszenie,to najmniejszy problem w tym modelu,będzie tanio i łatwo. Twierdzę,że trudno będzie ze Stanów sprowadzić lepszy niż ten egzemplarz za mniej jak żądane tu 25tyś pln.
RyanDriver:
Moim zdaniem 3 serii się nie opłaca ściągać jeszcze z Ameryki. Lecz ceny faktycznie idą do góry.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej