Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Daimler XJ81 DoubleSix, 1993, Wroclaw, 12900zl - byłem, widziełem.

<< < (2/5) > >>

Yoohas:
Tyz prawda. 4.0 wart byłby uwagi. Nawet z majonezem na bagnecie ;)

PS. Według mojej skromnej wiedzy Daimler Double Six nie wychodził z okrągłymi lampami. Pomijam kota na masce, bo sam mam kota na masce Daimlera ale wydaje mi się, że okrągłe lampy to tylko Vandenplas.

MicGin:
Dyskutujmy w tym wątku o konkretnym samochodzie. Dyskusja na temat różnic pomiędzy silnikami wydzielona została tu ---> http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,34079.0.html

jagmaniac:
o co chodzi z tym zabytkiem? dlaczego nie moge zarejestrowac normalnie?

drugie - czy v12 jest mocno awaryjne lub duzo bardziej kosztowne niz 40 ze tak niepochlebnie sie wypowiadacie?

czy ktos jeszcze ogladal to auto bo wyglada ladnie na fociach?

czy rzeczywiscie tu mamy do czynienia z ulepem - bo macie watpliwosci co do lamp itp?

Yoohas:
Na oko V12 będzie dwukrotnie droższy w eksploatacji w porównaniu do 4.0.

Co do lamp - nie twierdzę, że ulep. Wymiana telewizorów na okrągłe lampy to powszechna praktyka. Po prostu ciekawi mnie, czy miał podmieniane lampy czy mógł wyjść Daimler z okrągłymi.

trusi19:
Nie możesz zarejestrować bo nie ma wszystkich potrzebnych dokumentów. Może uda ci się już zarejestrować na zabytka albo we własnym zakresie uzyskasz dokumenty w niemcowni ale trzeba znać język i mieć  chwile czasu. Jeżeli chodzi o koszty- dwukrotnie droższy? Totalna bzdura. Pewne części faktycznie są droższe ale nie przesadzajmy. Mam xj81. Serwisowalem to wiem. Więcej zapłacisz u mechanika za sam fakt ze to V12 ( czyli trzeba gościa pożądanie skasować no i jeszcze do tego dochodzi  marka jaguar ).  Dla ogarnietego mechanika takie V12 to żaden problem, przecież to tez ludzie wymyślili a nie kosmici chociaż Angole to specyficzny naród.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej