Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar X TYPE 2006 automat 3.0 Strzelno

<< < (3/4) > >>

zbori1:
Myślicie, że kierownica była lakierowana, aby ukryć faktyczny stan licznika? Gościu mówił, że jest z tej strony obtarty. Tylko pytanie właśnie czy spowodowane było to obcierką czy poprzednio czymś grubszym? Handlarz mówił też, że nie ma problemu i można auto sprawdzić czujnikiem lakieru. Co myślicie o tym autku za te pieniądze? Oczywiście biorąc pod uwagę informacje, które są dostępne? Będzie to mój pierwszy Jaguar także nie chciałbym wpaść na minę. Proszę także o inne uwagi co do tego samochodu. Przy ewentualnym kupnie zawsze można trochę zejść z ceną.

£ukaszKrk:
Z tym czujnikiem lakieru to mnie rozwala najbardziej .dla mnie jak auto ma przykladowo 10..12..15 lat i nie ma rysy jest igla to nie ma szans ze nie bylo malowane(nie mowie ze nie trafiaja sie okazje). Pozatym dzis pierwszy z brzegu lakiernik moze pod czujnik wymalowac.takie moje zdanie

zbori1:
oczywiście, że tak. Tylko sprawdzenie czujnikiem lakieru i wykrycie nieprawidłowości może skutkować obniżeniem ceny.

Jedrzej:
Krzywego nadkola i klepanego błotnika nikt ci nie wykituje pod czujnik. jak by wycinał po szwach to zauważysz jak masy wyglądają, blachy ruchome można wymienić pod kod lakieru, albo zerwać do zera, lub kupić nowe. Czujnikiem sprawdza się NIE tylko zewnętrznie po skorupie, jedziesz progi felce słupki komorę silnika podłużnice ... wszędzie gdzie stal i lakier. słupki dachu i blachy sprawdza się co kilka cm, jak jest tylko np, 2 cm a długie zgrubienie na stałym elemencie, to już może być wymieniony element, cięta buda.

Choina:
Uważam, że przy takim zwichrowaniu tylnego błotnika drzwi też dostały, a może nawet cały bok. Airbag pasażera ostaje i wzór się nie zgadza z resztą. Fotel styrany jak na taki przebieg, kierownica podmalowana. Felgi powinny być jak na zapasie, a są założone od rocznika max. 2003.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej