Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar S-TYPE, 3.0 manual, gdańsk

(1/3) > >>

sly_PL:

Skrzynia manualna. Kolor ciemny granat metallic. Silnik 3.0 v6 240km
Rej. GD 080JU
Tylny błotnik ma nowy lakier,  ponieważ był mały odprysk.
Auto niby nie ma rdzy. Podwozie jest zakonserwowane. Klima nabita. Opony 2015 rocznik.
Felgi od wersji R 18 cali, niedawno przyciemnione szyby
Instalacja LPG ma około pół roku.

Czy ktoś zna egzemplarz?
Coś widzicie fachowym okiem?
Trochę daleko do Gdańska.

http://allegro.pl/jaguar-s-type-3-0-nowe-lpg-manual-195tys-km-i6332609011.html#thumb/2

Jedrzej:
to nasz...

gonzo7:
Ciekawe jak ten LPG półroczny sprawuje się z amerykańcem - jeden kolega z forum ma sporo przejść by ktoś go dobrze zagazował.

sly_PL:
Czy jest jakiś temat tego auta na JCP?

Nasz tzn..?

Bluenote70:
Witam, to moje auto, z założeniem instalacji walczyłem sporo aby działało ok. Było dużo przeszkód i trzeba faktycznie kogoś, kto się zna na LPG, bo będzie palił jak smok albo słabo jechał lub przerywał.

Tutaj jest instalacja z górnej półki, komputer był kalibrowany z dodatkową sondą w rurze i wielokrotnie dostrajany. Od kilku miesięcy działa tak jak powinien i mało pali.

Obecnie jezdzi tak samo na benzynie, jak na gazie, ma wtrysk od razu na zawory ze specjalnych rurek (podobno dzięki temu jest minimalnie lepsza wydajność i odrobinę mniejsze spalanie. Gaz sprawuje się świetnie.

Z minusów to podsufitka trochę opada po praniu tapicerki, (mozna pobawić się klejem w sprayu do materiału),  wspomaganie po wymianie pompy trzeba odpowietrzyć albo coś bo zdarza się, ze czasami ciężko chodzi. Przy wymianie sprzęgła dwumas nie pasował i nie był dostępny, więc został stary, ale mechanik mowi, ze jest ok. Ewentualna regeneracja u speców od Jaga w przyszłości to 670zł lub drożej oryginał. Obecnie można wsiadać i jechać w trase i nie zawiedzie. Wsadziłem dużo czasu i kasy. Kiedyś kupie jakiegoś starszego. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej