Czy ktoś się orientuje ile litrów oleju wchodzi do skrzyni gm4l80e, czytałem że całego oleju nie da się zlac.. Dlatego chciałem wiedzieć jak auto mamy stojące wypoziomowane to ile powinno oleju się dolać zakładając że spuscilismy tyle co się dało używając tylko korka spustowego. Tak wiem powinno się łac i sprawdzać. Ale ile najpierw dolać żeby wogole odpalić auto? W tej skrzyni czytałem że olej dolewa się przez bagnet od sprawdzania jego stanu. Dobrze doczytałem?
Chwilowo w skrzyni wymieniłem cały wybierak i linkę od zmiany biegow. Moja linka po zdemontowaniu nie była do dalszego użytku przez zapieczenie się.
Jaga mam od 5 lat.i nie zmieniałem oleju w skrzyni dlatego ostatnie co zrobię to zmienię olej i zobaczę czy ten zabieg coś pomógł. Jeżeli nie to druga skrzynia idzie.
Wczoraj auto zaraz po odpaleniu normalnie załączyłem drive, obroty spadły auto ruszyło.
Po chwili jak się nagrzalo miałem już tylko wsteczny bieg. Po przełączaniu w pozycje drive elektronika auta nie działał bo na obrotomierzu nie było widać spadku obrotów po zapięcie biegu do jazdy na wprost. Tylko obroty wchodzą na 1200- 1400 , a auto jak by było na luzie.
Panowie znalazłem coś takiego na forum :
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=17826.0Szkoda że autor nie napisał co pomogło w jego przypadku.
Ja w swoim jagu własnie też regenerowałem koło pasowe z tłumikiem drgań skrętnych przez co auto stało u mechaników miesiac czasu gdyż tyle czekać musiałem na regeneracje. po założeniu zregenerowanego koła auto odpaliło idealnie nic nie piszczało .
Po tym działało jakiś tydzień i zaczeły sie problemy ze skrzynia . Zastanawiam sie czy czegoś przypadkiem nie mozna rozwalic od skrzyni wymieniając koło pasowe ? Bo dwa takie same przypadki?