Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

[Wrocław] XJ X308 4.0 1998r.

<< < (5/7) > >>

stachu071:
To nie wiem co jest przyczyną. Ja go nie polerowałem ale warto go spolerować. Miejsce na dachu to dokładnie szyberdach.

tomed:
Stachu071 kto i na jakiej podstawie stwierdził uszkodzenie wariatora?

Yoohas:
Tak na oko w 90% przyczyna schodzenia klaru to przesuszona baza, a więc na pewno nie jest to błąd fabrycznej lakierni.

Pozostałe 10% to według mojej obserwacji długotrwałe operowanie słońca. Bywały auta z Włoch albo Kalifornii z oryginalnym, łuszczącym się klarem.

Co nie dyskwalifikuje auta. Mam/miałem kilka aut, w których lakierowałem dach. Bo była wgniotka od gradu, bo wymieniałem poszycie dachu (chciałem koniecznie mieć szyberdach). Ale zapewne prawdziwego powodu się nie dowiemy.

Ptasia kupa żrąca klar? Nie wiem, co ten ptak musiałby jeść.

Jedrzej:
Paint-Ex  :-hehe

stachu071:

--- Cytat: tomed w Czerwiec 29, 2016, 18:32:17 pm ---Stachu071 kto i na jakiej podstawie stwierdził uszkodzenie wariatora?

--- Koniec cytatu ---

Mechanik, który robił rozrząd wykluczył wszystkie inne możliwości i stwierdził, że tylko to zostało co może być przyczyną hałasu. Przypominam tylko, że odgłos ten wraca do normy po lekkim dodaniu gazu. Nie trzeba czekać aż silnik złapie temperaturę itp

Co do klaru. Nie znam prawdziwej przyczyny i napisałem tylko o tym co ZASUGEROWAŁ tamten znajomek od detailingu. Swoją drogą czytałem kiedyś o przebojach jak w prawie nowej KIA nie chcieli uznać spuchnięcia lakieru fabrycznego podając jako przyczynę ptasie odchody na karoserii.

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia
Staszek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej