Autor Wątek: Prośba o pomoc  (Przeczytany 5278 razy)

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 12, 2016, 22:48:01 pm »
Nadal nie daje mi spokoju temat odmy z pokryw eska ma dwie tu jest jedna zaślepiona ta za przepustnicą .
W esce z lewej pokrywy idzie prosto do tej zaślepki za przepustnicą a z prawej pokrywy cieńszy przewód do przewodu od filtra przed przepustnicą tak jak to widać na fotce. Natomiast przewód w lewej pokrywie jest podłączony na tylnej jej części a nie jak na zjęciu z przodu
Iks ma własnie dwa połączone w całość i wyjście z przodu pokrywy.
Strony auta określam z pozycji kierowcy
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 12, 2016, 23:08:58 pm »
Krzychu może sama pokrywa od X'a....raczej w taką habanine z przekładką z X'a nikt by sie nie cackał. Zmień mocowania silnika, osprzęt inaczej leci - dorabiaj przewody do klimy i wspomagania, kolektor odwrócony w drugą stronę jest w X'ach. Trochę byłoby yebaniny. Stąd teza o samej pokrywie miała by jako taki sens bo tą zaślepkę w X'owej pokrywie można spoko wyciąć. Stąd też kolejno mamy zmiany w przewodach od odmy i rozkmina Wieśków jak to rozwiązać.

Powiedz jeszccze kolego aby potwierdzić....czy jak patrzysz od przodu na silnik to po lewej stronie masz takie wielkie koło 5 ramienne (pompa wspomy)?? Jak masz dwie rolki - na górze prowadząca, a na dole alternator to masz na 1000% silnik z eSki.

Tak jak wyżej pisałem...prędzej ktoś zmienił samą pokrywę, przez to musiał przerobić odmę niż zmieniał cały silnik bo przełożyć z X'a do S'ki naprawdę trzeba być kumatym bo trzeba nanieść dużo poprawek z kablach i przewodach ciśnieniowych czy to klimy czy wspomy


EDIT:

Po konsultacjach z niewaskieauto loża złożona ze mnie i wcześniej wymienionego kolegi stwierdza iż masz podmienioną lewą pokrywę zaworów od silnika przedliftowego gdyż druga pokrywa jest taka jak w polifcie. Oprócz tego wszystko inne również masz z polifta. Więc szukaj pokrywy zaworów z polifta, zmień, zrób porządek i ciesz sie jazdą  :-tylko
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 23:41:58 pm wysłana przez Driv3rrrr »
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

pawelek11

  • Gość
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 13, 2016, 13:09:30 pm »
Jak masz czas to możemy się spotkać to oglądniesz sobie co tam chcesz w silniku tyle że mój przedliftowy jest, tel do mnie w dziale sprzedam.

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 13, 2016, 17:19:22 pm »
W sprawie rolek wygląda to tak http://imgur.com/HMXu8Wc  ta mała to alternator.
Mnie ciekawi parę rzeczy proszę o sprostowanie gdyż nie znam jeszcze tego silnika.
O tuż jak oglądam pokrywy zaworów do eski polif to czujniki faz rozrządu są w innym miejscu niż u mnie? http://allegro.pl/silnik-jaguar-s-type-3-0-v6-lift-opole-i5283737477.html jeśli tak to jak ktoś założył inny dekiel?
Druga sprawa to czy czujniki położenia walków są z przodu czy od strony podszybia w wersji poliftowej? ponieważ u mnie ewidentnie kable są cięgnięte od przodu do czujników od strony grodzi. Dla mnie nie logiczne bo jak by były oryginalnie z tyłu to puścił bym kable tą bliższą wiązką.
Trzecia sprawa ile jest czujników temperatury? Powinny być dwa jeden na zegary a drugi na komp. skoro ten który mam nie jest od mojego silnika ( bo w sumie po odpięciu nic się nie dzieje , ani żadnych błędów) to gdzie jest drugi czujnik bo ten pierwszy to widzę na wężu układu  chłodzącego? ??????

Widzę że kolega Driv3rrrr posiada kotka z tym silnikiem więc na pewno wie co mówi  jednak nie daje mi to spokoju. Mógł bym dostać fotki z twojego silniczka ?
pawelek11 na pewno się skontaktuje bliżej weekendu jeśli będziesz miał czas :)


« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2016, 17:24:42 pm wysłana przez MarcinKrk »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 13, 2016, 17:37:02 pm »
Zrób fotę całości z pod maski (kilka zdjęć z kilku stron). Bo fakt nie ogarnęliśmy z Krzychem ze czujniki wałków rozrządu to inna para kaloszy w przed i polifcie. Narazie to wygląda w takim razie tak jakby kolektor i przepustnica wpadły od polifta, a dół i głowice od przedlifta.

No ale czekamy na foty
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 13, 2016, 18:29:56 pm »
zrobione mam nadzieje że będą ok
http://imgur.com/a/tSFgm

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 13, 2016, 20:17:22 pm »
Krótko i na  temat motor z przed lifta sam słupek reszta z po lifta plus burdel z kablami i odpowietrzeniami czyli miałem rację od początku sory nie wiem po co uległem perswazji tyle czasu grzebe w Jagah a taką  plamę dalem.
Teraz nie ma co płakać  nad rozlanym mlekiem tylko tam porządek trzeba zrobić
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 13, 2016, 20:35:21 pm »
Dokładnie jw...dół przedlift, dolot z polifta, odma troche tego,troche tamtego
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 13, 2016, 20:38:27 pm »
No to ta jak myślałem 2 w1  :-zly jak się do tego zabrać żeby to miało ręce i nogi  ?????? I co z tymi czujnikami temperatury jak to ugryźć

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 13, 2016, 21:04:11 pm »
Błędów nie ma wszystko działa to tylko trochę czarnego peszla izolacja pochować poukładać i jeździć. To opcja A
Opcja B  drugi motor od po lifta i przywrócić stan fabryczny. 
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline MarcinKrk

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 37
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 13, 2016, 21:24:31 pm »
Ok na razie opcja A nad opcją B pomyślę w niedalekiej przyszłości :) mam jeszcze prośbę o przybliżenie sprawy czujników temperatury w tym układzie ;D

Bluenote70

  • Gość
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 13, 2016, 23:35:29 pm »
taak, rozbieralem kolektor kilka razy i raczej to jest hybryda. A przewody odmy pewnie złamały się przy montażu kolektora poliftowego bo inny kształt i były napręzone za bardzo, dlatego polepione.

( widać otarcia na srebnym lakierze pokrywy na rogu jak wcześniej szły przewody)

http://images.gtcarlot.com/pictures/46219756.jpg
http://i.imgur.com/H14GjL8.jpg


Ja naprawiałem górny wąż chłodnicy i jednak wymiana niezbędna, bo po 10 latach ten plastik jest kruchy a lepienie to lepienie.

W przedlifcie zawsze jedna pokrywa jest srebrna, a ta spod kolektora  czarna, bo to jaguar przecież ,więc można lakieru zaoszczędzić . :)

W załączniku ciekawostka
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2016, 23:50:26 pm wysłana przez Bluenote70 »

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 14, 2016, 00:02:13 am »
 :-zly
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Prośba o pomoc
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 14, 2016, 00:22:10 am »
to ten R6 Dzikusa
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM