Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.
XJR z Pucka...
Artek123:
Witam
Panowie co powiecie na ten egzemplarz???
Link do ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/jaguar-xjr-395-km-bezwypadkowy-kompressor-3x-klucz-serwis-zamiana-CID5-IDfZCLN.html#4a793a0990
Może ktoś z Was zna tą firmę która sprzedaje to auto???
P.S.
W związki z tym, że auto jest spory kawałek ode mnie myślę o wynajęciu firmy sprawdzającej auta i przesyłającej później zdjęcia + dokładny raport z oględzin auta... czy ktoś z Was korzystał już z takiej Firmy??? Czy jakąś byś Cie polecili??? Czy to jest w ogóle dobry pomysł, czy raczej wyrzucenie kasy w błoto???
Z góry dziękuję za odpowiedzi...
Jedrzej:
Nie wiem nic o firmie, ale wiem że puck jest sześćdziesiąt kilometrów od mojego auta, a to stoi pod domem... więc mogę nim tam pojechać, jeśli przez telefon sprzedający nie okaże się człowiekiem "dziwnym" jak to było w przypadku Mercedesa kiedyś, i X350.
Artek123:
--- Cytat: Jedrzej w Czerwiec 08, 2016, 19:14:10 pm ---Nie wiem nic o firmie, ale wiem że puck jest sześćdziesiąt kilometrów od mojego auta, a to stoi pod domem... więc mogę nim tam pojechać, jeśli przez telefon sprzedający nie okaże się człowiekiem "dziwnym" jak to było w przypadku Mercedesa kiedyś, i X350.
--- Koniec cytatu ---
Dzięki za zainteresowanie tematem, wysłałem Ci wiadomość na prywatnego maila...
RyanDriver:
Hm, nie był ten ostatnio opisywany? Brak zaczków R na błotnikach , gril z nowszej wersji oraz tylna klapa z poliftowego x358.
Tak to chyba ten: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,33104.0.html
Jedrzej:
Ryan! dobra pamięć, To fakt wyglądają identycznie... Będę oglądał ten sprzęt, nauczę się waszych postów, i dokładnie to sprawdzę na miejscu. Fotki wstwię do oceny expertów. Mam w planie pojechać tam jutro, a może nawet dzisiaj. Powiedzcie mi jak patrzyć od spodu na to, czy ktoś zna sztuczki z masami łączeń podłużnic? może ma fotkę\i fabrycznej, jaki ma kolor pod lakierem? To znacznie ułatwia oględziny, nie trzeba dochodzeia przeprowadzać.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej