Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJS 3.6 1989 r., Płońsk

<< < (6/8) > >>

Jedrzej:
 No i sprawa wyjaśniona, teraz wiem o co chodzi, będąc potencjalnym kupcem bym to zauważył, i miał słuszne podejrzenia. Gdyby to był pas nieoryginalny to by było słabo, i zamiast telefonu i kilku postów wyjaśniających, na miejscu po przejechaniu może i nawet 700 km, jak ja po swojego S-typa, była by siara. XJS dla mnie to jest wysoka półka, to jest Samochód, a nie jakiś wózek na zakupy, więc dobrze wiedzieć że to jest zgodne. Tapicerka też wzbudza podejrzenia, nie znalazłem nigdzie takiego wzoru, zawsze jest skóra, a ta w samochodzie łudząco przypomina hand-made lat dziewięćdziesiątych. Dlatego wzbudziła podejrzenia.

 Można na spokojnie? Można. Dzięki.

Yoohas:
Tapicerkę tego typu można było spotkać z pewnością, nie była nadmiernie popularna ale gdzieś mam nawet foldery ze zdjęciami takiej wersji.

Zdecydowanie trudniej trafić XJ-S z manualem Getrag ;)

KRISS:
też miałem, pojechał do Czech,
pod warszatem stoi 4.0 s/c z getragiem i znakiem zapytania czy go zmieli czy nie i czy nasza koncepcja ze sterownikiem od xjr-a i pasowaniem pod getrag będzie działać :) powinna. :)
3.6 pierwszej serii na krótkim dolocie jest tylko z getragiem i to jest horror żeby to się chciało równo pracować :)

Choina:
Getrag wytrzymuje do 450-500KM. Dużo osób wsadza 290tkę zamiast fabrcznej do BMW Alpina i daje radę.

KRISS:
Ale to jest 265 :) bo to stare 3,6

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej