Autor Wątek: XJS 3.6 1989 r., Płońsk  (Przeczytany 10135 razy)

Offline Wojtas

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 477
  • jeden z kotkow
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 20, 2016, 18:49:12 pm »
Witajcie kotowicze
dolacze do tej dysputy , XJS nie nadaje sie na miasta z powodu kiepskiej zwrotnosci a co z tym idzie ciezko zaparkowac , oraz z powodu kiepskiej widocznosci na boki i do tylu , co w gestym ruchu miejskim jest nieodzowne , jesli chodzi o trase to bajka  , mam jednego z tym silnikiem , duzo to nie pali a parametry ma lepsze od 12 V , w swietle powyzszych wywodow , generalnie za te pieniadze bym go nie kupil
XJSC Targa 1986
XJS  Coupe  1990
XJSC Cabrio  1991
i kilka innych wynalazków motoryzacji

KubaB

  • Gość
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 20, 2016, 21:04:02 pm »
Wojtas,
dzięki za opinię. Rozumiem, że w Twoim przekonaniu cena zawyżona?

Poczytałem kilka artykułów na jaguar.org.pl - dzięki KRISS za podrzucenie adresu. I przyznam, że w świetle Waszych opinii + poradników na powyższej stronce troszkę mi mina zrzedła. Może jednak celuję w niewłaściwy model. Potrzebuję go m.in. na dojazdy do pracy (niezawodność się jednak liczy) a niestety sam za wiele nie naprawię jak mi spłata psikusa.  :-nie

Offline MicGin

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Sovereign
  • ***
  • Wiadomości: 779
  • JCPF Club Member
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 20, 2016, 21:13:25 pm »
Do codziennej jazdy celowałbym w XJ, S, X ewentualnie młodsze XF.
Był S-type
-pozostaję w rodzinie-
Jest XJR

KubaB

  • Gość
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 20, 2016, 21:55:01 pm »
Muszę obczaić jakąś S-ke. Jak się tym jeździ i czy by mi podeszła!
A tymczasem, na pocieszenia, albo na dobry początek - to się okaże nabyłem takiego kota:

« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2016, 23:52:58 pm wysłana przez Choina »

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 769
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 20, 2016, 22:25:15 pm »
Patrzac na ta fotke to mam chec wejsc do tego modelu i sie nim przejechac  :-A

Offline Zatoichi

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 20, 2016, 22:56:46 pm »
Cóż... KubaB - skoro nikt się nie kwapi do oceny Twojego nowego nabytku, to ja pozwolę sobie na kilka uwag:
- lewe drzwi fatalnie spasowane, wyglądają jakby je kowal wyklepał;
- wycieraczki przedniej szyby z wersji po lifcie (ciekawe dlaczego?);
- coś mi nie pasują paski na boku - prawdopodobnie są nieoryginalne (wydaje mi się, że nie powinno być między nimi takiej odległości)... pewnie cały malowany - ale tu niech się wypowiedzą fachowcy  ;)
- ten zamek na klapce wlewu paliwa to jakieś nieporozumienie - pewnie to patent poprzedniego właściciela (może mu benzynę kradli?)
- nie widzę spojlera na pasie przednim pod zderzakiem;
Ogólnie jakiś taki... składak  :-thumpdown

KubaB

  • Gość
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 20, 2016, 23:31:05 pm »
Czyli wtopiłem kase :-wstyd kolejny zakup na pewno bedzie lepszy  :-clap

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 20, 2016, 23:42:27 pm »
KRISS trochę mnie zirytowała Twoja wrzuta o bajkach... Co ty mi wnosisz? To że w jednym aucie są dwa rodzaje klamr to normalne? Nie sądzę, dlatego zwróciłem na to uwagę, nie pisałem że są złe, tylko że inne, a są, bo widzę więcej na fotach niż Ty. Nie marudziłem że to jakiś złom, itd, podoba mi się ten wóz i chętnie bym go przygarnął.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 21, 2016, 07:11:24 am »
Jędrzej - ja Ci nic nie wnoszę. Po prostu jaguar jest tak zbudowany.
http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xjs-v139052-v179736-parts/occupant-restraints/front-seatbelts-and-fixings/seatbelt-front-coupe-cabriolet-from-v-165791
Trzeba sprawdzać najpierw bo można się czegoś ciekawego dowiedzieć.
Tak to jest normalne, wystarczyło zajrzeć do katalogu części i sobie to pooglądać.

Ktoś to przeczyta, potencjalny kupujący zadzwoni do właściciela, który nie ma o tym pojęcia i od razu zaczną się podejrzenia, że ktoś kogoś oszukał i zacznie się marnowanie czasu telefony podejrzenia itd.
Tapicerka też jest oryginalna. :) takie były.
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2016, 07:26:56 am wysłana przez KRISS »

Online Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 21, 2016, 08:29:53 am »
Jędrzejowi pewnie chodzi o klamrę. Na jednej fotografii widać tylne pasy i pas kierowcy. Z przodu jest inna klamra niż z tyłu. Fakt jest taki, że takie były i nie jest tu nic kombinowane.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 21, 2016, 08:54:18 am »
 No i sprawa wyjaśniona, teraz wiem o co chodzi, będąc potencjalnym kupcem bym to zauważył, i miał słuszne podejrzenia. Gdyby to był pas nieoryginalny to by było słabo, i zamiast telefonu i kilku postów wyjaśniających, na miejscu po przejechaniu może i nawet 700 km, jak ja po swojego S-typa, była by siara. XJS dla mnie to jest wysoka półka, to jest Samochód, a nie jakiś wózek na zakupy, więc dobrze wiedzieć że to jest zgodne. Tapicerka też wzbudza podejrzenia, nie znalazłem nigdzie takiego wzoru, zawsze jest skóra, a ta w samochodzie łudząco przypomina hand-made lat dziewięćdziesiątych. Dlatego wzbudziła podejrzenia.

 Można na spokojnie? Można. Dzięki.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 21, 2016, 19:09:42 pm »
Tapicerkę tego typu można było spotkać z pewnością, nie była nadmiernie popularna ale gdzieś mam nawet foldery ze zdjęciami takiej wersji.

Zdecydowanie trudniej trafić XJ-S z manualem Getrag ;)
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 21, 2016, 20:11:40 pm »
też miałem, pojechał do Czech,
pod warszatem stoi 4.0 s/c z getragiem i znakiem zapytania czy go zmieli czy nie i czy nasza koncepcja ze sterownikiem od xjr-a i pasowaniem pod getrag będzie działać :) powinna. :)
3.6 pierwszej serii na krótkim dolocie jest tylko z getragiem i to jest horror żeby to się chciało równo pracować :)

Online Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 21, 2016, 20:41:50 pm »
Getrag wytrzymuje do 450-500KM. Dużo osób wsadza 290tkę zamiast fabrcznej do BMW Alpina i daje radę.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: XJS 3.6 1989 r., Płońsk
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 21, 2016, 21:57:18 pm »
Ale to jest 265 :) bo to stare 3,6