Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJS 3.6 1989 r., Płońsk

<< < (3/8) > >>

Skiciu:
Ja się nie znam ale wizualnie piękne auto  :-10points

Jedrzej:
Piękny jest, to prawda. Tapicerki sprawdzałem tylko po necie "grafika" pobieżnie, i nie znalazłem takiego obszycia stąd moje pytanie. Mi osobiście podoba się wyjątkowo biały. Jest prosty gładki czysty. Zajefajny!
Tylko osobiście zmieniłbym reflektory na pełne szkła, a te schował do szafy.

KRISS:
Jędrzej ja Cię proszę z tymi pasami, naprawdę, więcej się dokształcać mniej opowiadać bajek.
http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xjs-v139052-v179736-parts/occupant-restraints/rear-seatbelts-and-fixings/seatbelt-rear

Co do samochodu - kupiłem go z delikatnym bumem, pod Frankfurtem, dostał spód błotnika grill i lampę jedną, reszta jest jego. Wcześniej miał jakąś przygodę z bodajże lewej strony bo paski były pod klarem, a ponieważ robiłem go (tak właśnie) z przeznaczeniem sprzedaży. Przód został podmalowany, bo w większości przypadków lakier był oryginalny. Dostał za to cały klar - grubo wylewany nawet z tyłu, bo chciałem żeby był showroom condition.
Paski ma nowe, bo kompletów nie ma całych kompletów (wtedy nie było teraz nie wiem), robione DOKŁADNIE  wg specyfikacji  i do specyfikacji biały/sportpack/3.6

Gdy go oddawałem do Warszawy miał 93 tys km potem jeździł nim Radek, mój wspólnik i kolega i miał go sprzedać, ale tak go sprzedawał, że się w sumie poprztykaliśmy o to.

http://www.jaguar.org.pl/2012/06/gizycko-inspiruje.html?q=xjs
http://www.jaguar.org.pl/2012/06/jaguar-xjs-to-synny-nastepca.html?q=xjs

W międzyczasie ktoś wjechał i zbił klosz lampy (w Warszawie) a ponieważ chłopcy od Barratta i Mannersa usilnie twierdzili, że lampa LHD owalna jest dostępna to się skończyło tym, że nie jest. I nie jest, do tej pory, nie ma i nie będzie raczej. Dlatego ma konwersję na US headlamp.

Radio, to jedyna rzecz, która jest w nim nieoryginalna i jest tam tylko dlatego, że nie chciało mi się jechać w ciszy do Warszawy.

Parę lat temu to był jeden z najlepszych xjs-ów w tym kraju, ale jak wiadomo nie od dziś w PL najlepiej sprzedaje się ściema, bo nie ma ludzi, którzy znają się na robocie.

KubaB - to był wzorcowy xjs, taki, który można było pokazać i powiedzieć - patrzcie tak ten samochód powinien jeździć . Jak jest teraz nie wiem. Ja bym nim codziennie nie jeździł bo byłoby mi szkoda patrzeć jak jego stan pierwotny marnieje.

To jest pierwszy rocznik ABSu i ostani bez poziomowanych świateł (german market). jest w niemieckiej specyfikacji więc nie jest specjalnie zwinny. Lat temu parę działało mu wszystko łącznie z ręcznym, zawias był piękny, nic nie ciekło wszystko było na tip top.
Teraz nie wiem.

aha robiłem mu listwę wspomagania jest zrobiona ciasno na sportpack - bo jak już pisałem

podsumowując - to nie była lalunia, rodzynek, szlachecki czy inny syf, jedynytakizobacz tylko dobrze kupiony i mądrze zrobiony samochód z niskim przebiegiem z maksymalna starannością o wersję STOCK.

KubaB:
Dzięki za wyczerpujące info o aucie. Niestety dopiero na początku czerwca będę mógł go na żywo obejrzeć, więc wtedy zdam relację albo jeszcze się do Was zgłoszę z prośbą o radę :)

Fakt, z jednej strony szkoda marnować takiego pięknego Jaga do codziennej jazdy ale z drugiej strony aż ciężko byłoby sobie odmówić tej przyjemności - co poradzę  :- pojecia

KRISS:
Ciekaw jestem w jakiej jest teraz kondycji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej