Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

W poszukiowaniu X300 - XJR Łódź

<< < (3/4) > >>

konik:
Witam
Mój ulubiony temat został poruszony na forum  :-K :-hehe :-K :-hehe :-K "PASKI". Normalnie można byłoby powieść o tym napisać  ;D

Skiciu:
Jeśli chodzi o paski to mam taki mętlik w głowie, że sam nie wiem co powinno być, a czego nie oraz gdzie i jak powinny wyglądać - ile ludzi tyle opinii...

Poniżej przesyłam link, a w nim troszkę wiedzy "paskowej" w modelu x 308

http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html

jazabek wac³aw:

--- Cytat: Skiciu w Kwiecień 26, 2016, 15:30:38 pm ---Jeśli chodzi o paski to mam taki mętlik w głowie, że sam nie wiem co powinno być, a czego nie oraz gdzie i jak powinny wyglądać - ile ludzi tyle opinii...

Poniżej przesyłam link, a w nim troszkę wiedzy "paskowej" w modelu x 308

http://www.jaguar.org.pl/2016/04/przewodnik-dla-kupujacego-jaguara-x308.html


--- Koniec cytatu ---

 Ja w głębokim poważaniu mam paski, po prostu cieszę się z codziennej jazdy swoim autem.

Skiciu:
@jazabek wacław, to jest zdrowe podejście do tematu  :-za

Choina:

--- Cytat: OVO w Kwiecień 26, 2016, 10:45:44 am ---Ja osobiście bardzo ostrożny byłbym w wypowiedziach na temat auta którego nie widziałem tylko na podstawie zdjęć na których nie widać "świętych pasków wyroczni ostatecznej". Trochę nie tedy droga. Dlaczego?
1. Forum jest idealną platformą do wymiany uwag, opinii i informacji ale sprawdzonych i wiarygodnych. Każdy użytkownik forum zwracając się o pomoc, w tym czy innym temacie liczy na prawdziwą, sprawdzoną i obiektywną informację, a ciężko jest na takową liczyć, skoro opinie opierają się na podstawie umiejętności fotografii sprzedającego.
2. Owe paski były opcją podczas zamówienia nowego auta, informacja uzyskana od samego Tadeusza Jelec podczas spotkania na mazurach, więc to czy auto je ma czy nie nie jest punktem wyjścia do niczego. Mogę w najdroższym warszawskim serwisie lakierniczym wyremontować blacharsko samochód odtworzyć długość i szerokość pasków, zrobić zdjęcia obrobić je delikatnie w fotoshop, wrzucić na forum i jaka będzie opinia?
--- Koniec cytatu ---
Rafał jest dokument wydany przez Jaguara jak powinny wyglądać paski w X300 czy X308 w zależności od wersji. Jaka powinna być ich grubość, odstęp, kąt cięcia itp. Ty piszesz że p. Jelec twierdzi że to była opcja. Krzysiek Chacała podobno rozmawiał z pracownikiem fabryki, który sprawdza auta czy są zgodne z zamówieniem i ten pan twierdzi że były bez i z. Zgadza się, wychodziły bez na Amerykę, a na Europę z paskami.
20 letnie auto powinno mieć około 100 mikronów grubość lakieru. Ciekawe ile ma auto z tematu. Podejrzewam że powłoka będzie grubsza, bo mimo uzupełnienia jednego paska przez ciebie, powinien mieć jeszcze 2 paski niżej. I to jest podejrzane dlaczego ich nie ma. Dlatego zwracam uwagę na to, alby potencjalny zainteresowany zwrócił na to uwagę przy oględzinach auta. To że auto było całe lakierowane nie dyskwalifikuje go, ale warto wiedzieć dlaczego.

--- Cytat: jazabek wacław w Kwiecień 26, 2016, 17:08:03 pm ---Ja w głębokim poważaniu mam paski, po prostu cieszę się z codziennej jazdy swoim autem.

--- Koniec cytatu ---
Teraz masz w głębokim poważaniu, ale jak auto kupowałeś prosiłeś o ocenę. Ze zdjęć wyszło (jak dobrze pamiętam) lewy przedni błotnik malowany. Podczas oględzin na żywo potwierdziłeś to co ci napisałem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej