Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Skuteczność hamowania

<< < (3/6) > >>

szpulek:
Hmm, troche nie rozumiem watku hamulce vs zawieszenie, wiem, ze tak byloby najlepiej, ale przeciez sama zmiana tarcz na nacinki czy nawierty + odpowiednie klocki bez zmiany zawieszenia tez powinna pomoc.. Ale tak jak pisalem wyzej, najpierw psrawdzilbym dokladnie uklad.. pzdr

szpulek:
Ja wymieniam plyn max. co dwa lata, a w tej decyzji utwierdzil mnie dodatkowo widok plynu spuszczonego z ukladu po chyba 4 czy 5 latach.. Dodam, ze przewody juz wtedy tez trzeba bylo wymienic.. Warto dodac plyn hamulcowy do listy okresowych wymian, wiele ludzi tego nie robi a potem jest placz.. pzdr

rutrix:
Zgadzam się, na jakość hamowania wpływ ma wiele czynników - klocki, tarcze, płyn, ciśnienie w pompie, amortyzatory, etc. Dzięki za odpowiedzi. Będę drążył dalej: jeździł ktoś z Was z tarczami nawiercanymi lub nacinanymi? Chciałbym usłyszeć opinię na ten temat, czy one hałasują podczas hamowania?, czy ich żywotność jest podobna do płaskich?, i inne spostrzeżenia, które Wam przyjdą do głowy.  8)

szpulek:
Ja jezdze na nacinkach, ale nie w Jagu. Sa glosniejsze podczas mocnego hamowania, klocek sie szybciej zuzywa, ale hamuja zauwazajaco lepiej. pzdr

muttley:
mam małe pytanko....

czasami podczas jazdy (bardzo rzadko sie to zdaża), pedał hamulca robi sie twardy na jakies 2-5 sekund i jak wtedy nacisne hamulce to samochód bardzo kiepsko hamuje. Mechanior powiedział ze może to być pompa podciśnieniowa (vacum cos tam). Spotkaliscie sie z tym?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej