Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

XJ6 III 4.2 przewód podcisnienia

(1/1)

alabama:
cześć ,
jestem nowy na forum .Po zimie zabrałem się za kilka rzeczy na które nie było czasu w zeszłym roku.
Pozostała jedna rzecz z którą mój mechanik nie potrafi sobie poradzić :

Zawór nagrzewnicy trzeba było wymienić na nowy bo ciekł. Okazało  się że nowy się nie sprawdza .Jest to zawór na podciśnienie a poprzedni był mechaniczny. Widocznie jeden z poprzednich właścicieli miał problemy z zakupem oryginalnego zaworu nagrzewnicy na podciśnienie i kupił taki mechaniczny. Przy okazji wyjaśniła się zagadka co to jest tak dziwna wajcha przy tunelu środkowym od strony pasażera (wajcha z linką otwiera i zamyka zawór ).Teraz może być tylko w pozycji otwartej i jest gorąco w aucie.
Mechanik nie może sobie poradzić z lokalizacją  przewodu ( czy miejsca z którego on powinien wychodzić ) aby podłączyć zawór.
Proszę o poradę , może macie jakiś schemat instalacji podciśnienia ?     



 silnik chodzi już równo na wszystkie cylindry

Jagus123:
Przewody podciśnienia zlokalizowane są pod wewnętrzną deską na podszybiu trzeba odkręcić wkręty nad zegarami i schowkiem.

jankes:
Witam schematy podesle w piatek wieczorem. Pozdrawiam!

jankes:
http://andthatsjazz.org/jaguar/skjagtech/aircon-schematics-mk21.pdf  Schematy w linku.

alabama:
Jankes / Jagus123
dziękuję bardzo za pomoc!  - jadę z tym do mechanika

jestem mile zaskoczony ,że tak szybko otrzymuję się tu pomoc  .
mam jeszcze drugiego jaga XJ40- i jeszcze kilka problemów to wykorzystam życzliwość  :-thank

sam dopiero nabieram doświadczenia 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej